Beantwoord

Onbeperkt Internet buitenland

• 31 juli 2016
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Goedemiddag..
Op dit moment heb ik een abbo met 6 gb internet in nederland, 300 belminuten, travelen surf en Internet buitenland.

Binnenkort ga ik me abonnement verlengen en nu was mijn vraag: bij welk abonnement ik na het bereiken van mn internetlimiet in de EU nog steeds door internetten (64kbps), wat nu door Internet Europa (500 mb) ook mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Amy 1 augustus 2016, 15:07

Hey Danny,

Je mag inderdaad bijna verlengen! Heb je ook al een toestel in gedachten? :8

Wat het dataverbruik in EU betreft zou je hiervoor een Travel & Surf L-Pas voor kunnen gebruiken. Met de L-Pas kun je 1000 MB gebruiken. Wanneer de L-Pas op is kun je blijven internetten met een basissnelheid. De L-Pas is 14 dagen geldig en op deze pagina vind je er meer informatie over.

We hebben verder geen vaste bundel meer waar dit in zit. Hopelijk heb je wat aan deze optie Danny!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Iemand?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Danny,

Je mag inderdaad bijna verlengen! Heb je ook al een toestel in gedachten? :8

Wat het dataverbruik in EU betreft zou je hiervoor een Travel & Surf L-Pas voor kunnen gebruiken. Met de L-Pas kun je 1000 MB gebruiken. Wanneer de L-Pas op is kun je blijven internetten met een basissnelheid. De L-Pas is 14 dagen geldig en op deze pagina vind je er meer informatie over.

We hebben verder geen vaste bundel meer waar dit in zit. Hopelijk heb je wat aan deze optie Danny!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Hallo Amy,
Allereerst bedankt voor je reactie, hier kan ik wat mee :-)

Heb ik toch nog een klein vraagje.. mocht ik nu niet verlengen, en het abonnement word stilzwijgend verlengt.
Klopt het dan dat ik het abonnement per maand op kan zeggen en alle opties die ik nu heb dan van kracht blijven?

Alvast bedankt voor je reactie!
Buiten de eu internetten....
Is er een mogelijkheid om een optie tijdelijk aan te zetten?
Reputatie 7
Badge +15
@Danny,

Graag gedaan natuurlijk! Wanneer je niet verlengd loopt je abonnement inderdaad gewoon door met dezelfde bundels als je nu hebt. Wel kun je de bundels natuurlijk maandelijks aanpassen via My T-Mobile. Houd er rekening mee dat je kortingen wel komen te vervallen en er ook een opzegtermijn van één maand van kracht is. Hopelijk is alles zo duidelijk! Als je ergens nog informatie over wilt hebben dan hoor ik het graag.

@iPhone1982,

Wanneer je buiten de EU bent kun je uiteraard ook gebruik maken van Travel & Surf. Op deze pagina op onze website vind je hier meer informatie over. Ook kun je daar zien in welke zone een land valt. De Travel & Surf-passen zijn namelijk ingedeeld per zone. Op deze pagina kun je per land precies zien van welk netwerk je het beste gebruik kunt maken.

Als tip wil ik je adviseren om altijd eerst een XS-pas aan te schaffen om te testen of het goed werkt in het land waar je bent. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je in ieder geval geen weekpas aangeschaft 'voor niets'.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer