[Opgelost] Plotseling geen netwerk meer in het buitenland

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

2272 reacties

Ik neem aan dat gezien de storing ik niet hoef te betalen voor de weekpas internet. Ik had die speciaal aangeschaft op op de hoogte te blijven van de toestand van mijn vader die opgenomen was in het ziekenhuis. Ik heb nu extra kosten moeten maken om in contact te blijven.
Reputatie 3
@hjfok

Welkom op het forum! :)

Op de site lees ik het volgende:

"De netwerkproblemen in het buitenland zijn opgelost. T-Mobile is erin geslaagd om de verbindingen met alle landen te herstellen waardoor klanten buiten Nederland in principe weer normaal kunnen bellen, sms’en en internetten. T-Mobile blijft de stabiliteit van het netwerk in de gaten houden.

Wij bieden al onze klanten die hinder hebben ondervonden onze excuses aan voor het ongemak. Na het weekend is op www.t-mobile.nl meer informatie te vinden over een vergoedingsregeling.

Heeft u nog geen bereik? Dan helpt het aan- en uitzetten van uw toestel.

Voor zakelijke klanten met meer dan 1 aansluiting loopt deze regeling via uw telecommanager."

Zoals je kunt lezen, komt er het weekend meer informatie over een eventuele vergoedingsregeling op de website te staan. Houd deze goed in de gaten dan. 😉
Reputatie 3
@Esther24

Welkom op het forum!

Vervelend dat je niet volledig gebruik hebt kunnen maken van je weekpas. Ik ben echter bang dat er niet aan je vraag voldaan kan worden om de pas met twee dagen te verlengen. Voor de pas staat een max. aantal dagen, en zal na deze termijn ook automatisch aflopen.

Tip:

Op de site lees ik het volgende:

"De netwerkproblemen in het buitenland zijn opgelost. T-Mobile is erin geslaagd om de verbindingen met alle landen te herstellen waardoor klanten buiten Nederland in principe weer normaal kunnen bellen, sms’en en internetten. T-Mobile blijft de stabiliteit van het netwerk in de gaten houden.

Wij bieden al onze klanten die hinder hebben ondervonden onze excuses aan voor het ongemak. Na het weekend is op www.t-mobile.nl meer informatie te vinden over een vergoedingsregeling.

Heeft u nog geen bereik? Dan helpt het aan- en uitzetten van uw toestel.

Voor zakelijke klanten met meer dan 1 aansluiting loopt deze regeling via uw telecommanager."

Zoals je kunt lezen, komt er het weekend meer informatie over een eventuele vergoedingsregeling op de website te staan. Houd deze goed in de gaten dan.
Afgelopen dagen op vakantie in frankrijk met de familie. Mijn vrouw en ik allebij t mobile klanten niet bereikbaar !! dagenlang ! mijn dochter bij simyo (lees KPN) gewoon wel  bereikbaar. Kansloos!!!!
Zwager bij KPN ook gewoon bereikbaar. 
Ga sterk nadenken om naar andere provider te gaan met hele familie!

KANSLOOS!!
Min vrouw had tevens internet in buitenland : heeft dus geen zin als je geen bereik hebt !

T mobile was dus onbereikbaar. Helaas. Moet maar aan de buitenwacht gemeld worden.
Ben in Barcelona en heb weer geen bereik- aan en uit zetten geen succes en nu ???
afgelopen dagen in buitenland met hele gezin niet bereikbaar ondanks aanvullende internet abbo ect. Van onze familie niemand bereikbaar met t mobile abbo!

Toch maar naar andere provider overstappen? Als onderneming  van deze orde verwacht je toch wel een veel betere service ????
Ik ben nu in Spanje en heb sinds gisterenavond weer geen netwerk. Klopt het dat het er weer uit ligt? Eerder had ik in Frankrijk al geen bereik.
Ik heb sinds gisterenavond geen netwerk meer, zit in Spanje. Kan dit kloppen of is er wat anders aan de hand?
Reputatie 2
Nadat ik donderdag in België geen verbinding heb ik die nu niet in Duitsland. Alleen noodoproepen. Ik lees op de site dat de storing op gelost is. Dus niet. En ja, ik heb de telefoon Galaxy S4 opnieuw opgestart.
Reputatie 1
Je kan proberen bij "Mobiel Netwerken" op je telefoon bij "Netwerkoperators" even te switchen van automatisch naar handmatig of omgekeerd. Daarna, je raadt het al, even opnieuw opstarten -:)
Reputatie 4
@ henkah79

Na de eerste signalen die er binnenkwamen zijn we meteen aan het werk gegaan. Het heeft wel even geduurd voordat de precieze impact en oorzaak bepaald kon worden. Het ging om namelijk om een (technisch) gecompliceerd probleem. Vanaf dat moment probeerden we jullie zo vaak mogelijk te voorzien van een update. Ik begrijp echter wel goed dat wanneer je in het buitenland zit, je ook zo snel mogelijk duidelijkheid wenst. Bedankt voor je feedback, ik ga dit zeker meenemen!
Reputatie 7
Badge +9
Interessant, ik zat de afgelopen week vrijwel elke dag in Duitsland (omgeving Köln) en heb nergens last van gehad... Op zowel T-Mobile/Telekom DE als Eplus als O2 deed het netwerk het gewoon... 😕

Was de storing gebonden aan specifieke netwerken, toevallig?
Hallo,

Ik wil graag een schadevergoeding indienen ivm storing in Frankrijk afgelopen donderdag en vrijdag. Ik heb hierdoor de hele dag niet kunnen werken! Ik hoor graag hoe ik dit kan indienen!

Groet
Ook wij hebben in Toscane rum 2 dagen geen bereik gehad. Weekkaart a € 15 betaald, en dus deels niet kunnen gebruiken. Compensatie in de vorm van prepaidkaarten etc. is mi niet aan de orde. T-mobile moet een evenredig deel van het abonnemt en weekabonnement vergoeden.
Goedenavond,

Ook ik ben als vele andere gehinderd door de storing.
Ik heb anderhalve dag geen gebruik kunnen maken van mijn travel & surf prepaid dagpas.
Graag zou ik meer informatie krijgen over een eventuele vergoeding.

Groet
Wij zitten in Duitsland, omgeving Keulen en hebben net als vorige week weer geen internet. Telefoon geeft alles gewoon aan, 3G, maar doet verder niets.

waarom geen sms berichten uit nederland ontvangen in Zwitserland van andere providers? (periode juli-aug)
Zender heeft nummer gecheckt; nagevraagd bij eigen provider: bericht was wel weggestuurd
ontvanger heeft verschillende providers in zwitserland gekozen, maar geen sms berichten die binnenkwamen
bellen/gebeld worden en sms versturen ging wel goed

graag reactie, dan weet ik voor een volgende keer of ik bereikbaar ben

Mijn berichten verstuurd met een Franse provider op 30-7-2013,moeten nou nog binnen komen:mad:
Momenteel in Keulen , met weekpas, verbinding is traag of bijna nihil.

Is er een storing?

MvG
Goedemiddag T-mobile,
Vorige week tijdens de storing heb ik een mailtje gestuurd: geen antwoord.
Later las ik dat er na het weekinde op julie site info zou zijn over een vergoeding. Daar heb ik een paar keer gekeken, niets gevonden.
Dus heb ik gisteren weer een mailtje gestuurd: wederom geen antwoord.
Ik vind de communicatie voor een telefoon (= communicatie) provider ronduit slecht.

Zou ik AUB antwoord kunnen krijgen? Waar vind ik nu de info over een eventuele vergoeding? Het feit dat ik tijdens mijn vakantie 2 dagen totaal niet bereikbaar ben is vervelend maar als er vervolgens zaken beloofd worden waar je niets over kan vinden. Je mailtjes stuurt zonder reactie/antwoord dan begint het wel echt irritant te worden.

Ik hoop dat ik nu wél een antwoord krijg.

Groeten, Maarten.
Reputatie 2
Ik ervaar nu weer hetzelfde probleem. Meer mensen last van?
Reputatie 6
Dit topic is gesloten. Heb je vragen over de compensatieregeling of ervaar je problemen met één van de diensten in het buitenland? Start dan een nieuw topic in het forum 'Buitenland'.