Beantwoord

Opheffen blokkade bellen in het buitenland

• 3 augustus 2018
  • 12 reacties
  • 2881 Bekeken

Kunnen jullie zsm mijn blokkade bellen in het buitenland opheffen?
Ik zit in het buitenland en kan niet bellen.
Dit is nog van de start van het abonnement door t-Mobile ingesteld.
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 augustus 2018, 19:08

Beste @HuibertBoer als je geen betaalachterstand hebt kan je in je account van TM zelf de blokkade verwijderen.
Je kan dat vinden onder ‘instellingen’
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @HuibertBoer als je geen betaalachterstand hebt kan je in je account van TM zelf de blokkade verwijderen.
Je kan dat vinden onder ‘instellingen’
Ik heb geen betaalachterstand en heb mn instellingen goed staan. Het is een t mobile instelling bij abo's van een paar jaar geleden. ...
Tech support! Help!
Reputatie 5
Badge +10
Kan je niet in je account inloggen?
Daar kan je zo oplossen.

We horen het graag, zodat we je kunnen helpen dit probleem op te lossen.
Ik heb in mn account ingelogd. Daar staat geen blokkade. Iemand van t mobile moet het aanpassen. Begrijp ik uit andere topics over dit onderwerp.
Abo's van voor 2017 zijn automatisch geblokkeerd voor bellen / sms-en ih buitenland.

Ik zit nu in het buitenland en kan dus ook niet de helpdesk bellen (als die bestaat ).

Hoe kan ik een moderator hierop attenderen?
Reputatie 7
Badge +20
Probeer het even op Twitter, of Facebook
@tmobile_webcare is adres op Twitter.
Die zijn iets sneller (meestal) je kan daar ook een privé bericht sturen
Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
Hi HuibertBoer,

Geen zorgen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en de blokkade voor internationale gesprekken direct verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het weer moeten werken.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland! 🙂
ik hebt ook zelfde problem met meneer huibertboer.. hoe kan ik open mijn blokkade international bellen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nazaruddin,

Ik heb meteen met jou meegekeken om te kijken wat de oorzaak is!

Op jouw nummer zie ik echter geen blokkade staan. In welk land ben je precies en naar watvoor nummer probeer je te bellen? Hopelijk kunnen we met die informatie achterhalen wat er aan de hand is. Ik hoor het graag van je en dan gaan we verder met je meedenken. 🙂
Ook ik kom er achter dat mijn gebruik in het buitenland is geblokkeerd (niet door mij). Het zou makkelijk te aan te passen zijn in de app of online. Maar ik kan nergens "instellingen" vinden. Kan deze blokkade worden verwijderd? Het is erg vervelend om zonder bereik en internet in het buitenland aan te komen.
Toevoeging aan het bericht hierboven: ik heb gisteren mijn T-Mobile app geüpdate. Mogelijk zorgt de update voor een storing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tobias,

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door een collega. Werkt alles weer naar behoren? Ik wens je veel plezier in het buitenland!

Reageer