Beantwoord

Opnemen in het buitenland.

Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Ben naar de UK geweest en kreeg bij aankomst een sms met de informatie dat gebeld worden binnen de UK gratis is. Nu kom ik terug en zie ik dat voor elke keer dat ik de telefoon opnam in de UK 0.66 ct per keer aan overige kosten is bij gekomen. Kunnen jullie dit uitleggen?
icon

Beste antwoord door Minty 5 december 2013, 16:44

Heb je T-Mobile Grenzeloos? In de prijslijst op pagina 4 staan de tarieven. Gebeld worden in zone 1 kost niets per minuut maar je betaalt wel een standaard 80 cent (= 0,66 cent excl. btw) per gesprek.
Bekijk origineel

5 reacties

Hmmm  zou dat niet zijn dat die telefoontjes van BUITEN de UK kwamen ?

Als ik dit zo lees was het gebeld worden vanuit de UK gratis maar vanuit bijvoorbeeld Nederland weer niet..... Dan betaal je gewoon de gebruikelijk kosten voor gebeld worden in het buitenland...
Reputatie 5
Heb je T-Mobile Grenzeloos? In de prijslijst op pagina 4 staan de tarieven. Gebeld worden in zone 1 kost niets per minuut maar je betaalt wel een standaard 80 cent (= 0,66 cent excl. btw) per gesprek.
Reputatie 2
Hmmm zou dat niet zijn dat die telefoontjes van BUITEN de UK kwamen ?

Als ik dit zo lees was het gebeld worden vanuit de UK gratis maar vanuit bijvoorbeeld Nederland weer niet..... Dan betaal je gewoon de gebruikelijk kosten voor gebeld worden in het buitenland...

Goede opmerking, ik ben alle keren gebeld door een UK nummer in de UK. Dus dan zou dit nog steeds onder 0 tarief vallen toch?
Reputatie 2

Ja ik heb inderdaad T-Mobile Grenzeloos. Ik bekijk nu de prijslijst en zie 0.00 bij gebeld worden zone 1 staan?
Reputatie 5
Dat klopt, het kost ook €0,00 per minuut. Onder de tabel met de tarieven van Grenzeloos staat nog een stukje tekst. In de op één na laatste zin staat: "Voor bellen in het buitenland, gebeld worden in het buitenland en bellen naar het buitenland geldt een starttarief van € 0,80." Dit houdt in dat voor elk gesprek standaard dit bedrag wordt gerekend ongeacht de duur van het gesprek. Als je 1 minuut belt/gebeld wordt in het buitenland betaal je 80 cent voor het gesprek maar ook als het gesprek 50 minuten duurt kost het je maar 80 cent in totaal.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is. 🙂

Reageer