Beantwoord

Oproepblokkering in Frankrijk

• 21 februari 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Goedemiddag, mijn abbonement is vanochtend overgezet naar unlimited go. Nu ik wat telefoontjes wou plegen gaf die aan dat er een oproepblokkering opstond. Hoe kan dit en zou dit verholpen kunnen worden ? Moet namelijk veel bellen voor mijn werk. Oja zit in Frankrijk op dit moment, groet Patrick
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2017, 10:54

Hey Patrick,

Tof dat je over bent gezet naar Go Unlimited! :D

Ik zie in ons systeem dat mijn collega Bryan jou gister vlak na jouw bericht geholpen heeft. Er stond nog een blokkade op internationale gesprekken op jouw aansluiting en daardoor kon je niet bellen. Als het goed is lukt dat nu wel gewoon, klopt dat?

Mocht je nog problemen ervaren, check dan even dit algemene topic met suggesties. Dit topic gaat op slot, omdat we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben. We horen het daar graag als we nog ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Patrick,

Tof dat je over bent gezet naar Go Unlimited! :D

Ik zie in ons systeem dat mijn collega Bryan jou gister vlak na jouw bericht geholpen heeft. Er stond nog een blokkade op internationale gesprekken op jouw aansluiting en daardoor kon je niet bellen. Als het goed is lukt dat nu wel gewoon, klopt dat?

Mocht je nog problemen ervaren, check dan even dit algemene topic met suggesties. Dit topic gaat op slot, omdat we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben. We horen het daar graag als we nog ergens bij kunnen helpen!