Beantwoord

Overige kosten voor bellen in Spanje

• 1 juni 2017
  • 1 reactie
  • 399 Bekeken

Hoi. Ik heb gebeld in Spanje naar een Spaans nummer. Nu zijn daar extra kosten aan verbonden. Voor mij onduidelijk. Had ik kleine lettertjes moeten lezen? Er staat toch 120 min onbeperkt bellen in de EU in mijn abb? Spanje is toch EU? Het komt op mij over als misleiding. Mvg
icon

Beste antwoord door Gilbert 1 juni 2017, 10:35

Dit ligt eraan wat voor een nummer het is geweest. Zo zijn nummers beginnend met 800 en 900 gratis, maar nummers met 901 en 902 niet. Je standaard tarief voor bellen betaal je niet, maar de kosten van het betaalnummer worden op de factuur onder "extra kosten" gerekend.

Hopelijk beantwoord dit je vraag. Zo niet, laat het dan gerust weten, dan helpen de forumleden en de moderators je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Dit ligt eraan wat voor een nummer het is geweest. Zo zijn nummers beginnend met 800 en 900 gratis, maar nummers met 901 en 902 niet. Je standaard tarief voor bellen betaal je niet, maar de kosten van het betaalnummer worden op de factuur onder "extra kosten" gerekend.

Hopelijk beantwoord dit je vraag. Zo niet, laat het dan gerust weten, dan helpen de forumleden en de moderators je graag verder!

Reageer