Beantwoord

Paar maanden naar het buitenland, wat moet ik doen met mijn abonnement?

  • 4 april 2017
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Hallo,

In de zomermaanden ben ik 3 maanden naar het buitenland om daar te werken. In deze 3 maanden zal ik geen gebruik maken van mijn Sim-only abonnement omdat ik deze gegevens in de Verenigde Staten niet kan gebruiken. Is het mogelijk dat ik deze kosten dan niet hoef te betalen?
Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Muberra 5 april 2017, 11:32

Hoi Kim,



Wat gaaf dat je in het buitenland gaat werken! 🆒



Ik zie dat jouw abonnement nog tot april 2018 loopt. Er is geen optie om het abonnement tussentijds te bevriezen. Maar ik heb wel een andere leuke oplossing voor jou, want T-Mobile denkt graag met haar klanten mee! Je kan namelijk met je Stel Samen & Stel Bij je bundels uitzetten, zodat je maandelijkse kosten omlaag gaan. Bijvoorbeeld, je kunt jouw bel- en internetbundel uitzetten, zodat je maar €9.99 per maand hoeft te betalen voor het startabonnement wat een vast onderdeel is van Stel Samen & Stel Bij. Op het moment dat je weer terugkomt in Nederland, kan je de bundels weer naar eigen wens aanzetten en verhogen. Dat klinkt goed toch? Het omhoog of omlaag bijstellen van jouw abonnement kan één keer per maand en de kortingen die je hebt kunnen veranderen als je jouw bundels wijzigt. Het aanpassen van het abonnement kan je heel handig zelf regelen via My T-Mobile en het gaat per direct in.



Houd er wel rekening mee dat na een wijziging van je abonnement, de eerstvolgende factuur er anders uitziet dan dat je gewend bent. Hiervoor is er een speciale pagina waar je op kan kijken voor meer informatie over wijzigingen op je factuur.



Heb je nog vragen of kom je er niet uit, stel je vragen gerust. Ik wens je alvast veel succes en plezier in Amerika! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Kim,

Wat gaaf dat je in het buitenland gaat werken! 🆒

Ik zie dat jouw abonnement nog tot april 2018 loopt. Er is geen optie om het abonnement tussentijds te bevriezen. Maar ik heb wel een andere leuke oplossing voor jou, want T-Mobile denkt graag met haar klanten mee! Je kan namelijk met je Stel Samen & Stel Bij je bundels uitzetten, zodat je maandelijkse kosten omlaag gaan. Bijvoorbeeld, je kunt jouw bel- en internetbundel uitzetten, zodat je maar €9.99 per maand hoeft te betalen voor het startabonnement wat een vast onderdeel is van Stel Samen & Stel Bij. Op het moment dat je weer terugkomt in Nederland, kan je de bundels weer naar eigen wens aanzetten en verhogen. Dat klinkt goed toch? Het omhoog of omlaag bijstellen van jouw abonnement kan één keer per maand en de kortingen die je hebt kunnen veranderen als je jouw bundels wijzigt. Het aanpassen van het abonnement kan je heel handig zelf regelen via My T-Mobile en het gaat per direct in.

Houd er wel rekening mee dat na een wijziging van je abonnement, de eerstvolgende factuur er anders uitziet dan dat je gewend bent. Hiervoor is er een speciale pagina waar je op kan kijken voor meer informatie over wijzigingen op je factuur.

Heb je nog vragen of kom je er niet uit, stel je vragen gerust. Ik wens je alvast veel succes en plezier in Amerika! 😃

Reageer