Vraag

Papua New Guinea geen roaming partner??

Reputatie 2
Ik zit op dit moment op Papua New Guinea (in de hoofdstad Port Moresby) en krijg geen roamingpartner aangesloten.
Daags er voor in Singapore geen probleem. Volgens een collega heeft TMobile hier geen roaming.
Dat zal toch niet waar zijn?
Betreft een Iphone. Uiteraard heb ik dataroaming uitstaan. Maar dat staat los van het telefoongedeelte.
Help!!!! (als jullie dat vanaf hier kunnen horen).

- E-mailadres verwijderd. Zie de huisregels van het T-Mobile Forum. - Moderator CindyS

6 reacties

Reputatie 7
@ritsd
Op de pagina Tarieven in het buitenland kun je vinden in welke landen T-Mobile een overeenkomst heeft met providers. Helaas is er geen overeenkomst met een provider in Papoea-Nieuw-Guinea.
Reputatie 2
1 Bizar!!! Slechte service.
2 Wanneer zal dat wel het geval zijn? Graag met spoed hierop een reactie. Ik zit hier nog 5 weken en daarna nog 3 keer tot midden volgend jaar.
3Is erg lastig om niet bereikbaar te zijn. Ik heb nu wel een andere telefoon gekocht met een lokale sim maar dit had ik eerder moeten weten. Op jullie landkaart staat: overal ter wereld bereikbaar met TMobile.
R.

(dank voor verwijderen email adres; terecht)
Reputatie 3
1 Bizar!!! Slechte service.
2 Wanneer zal dat wel het geval zijn? Graag met spoed hierop een reactie. Ik zit hier nog 5 weken en daarna nog 3 keer tot midden volgend jaar.
3Is erg lastig om niet bereikbaar te zijn. Ik heb nu wel een andere telefoon gekocht met een lokale sim maar dit had ik eerder moeten weten. Op jullie landkaart staat: overal ter wereld bereikbaar met TMobile.
R.

(dank voor verwijderen email adres; terecht)

Nu ik vindt niet dat je kunt zegggen dat T-Mobile hier schuld aan heeft niet iedre telecom aanbiedr heeft dit .

en als je een simlock vrij telefoon bezit kun je altijd er een kiezen die daar wel werkt.

Maar niet T-Mobile de schuld geven als andere bedrijven niet mee werken verder wens ik u nog fijne dagen tot in dat mooie land.Geluksvogel

Reputatie 7
@ritsd
T-Mobile werkt voortdurend aan uitbreiding en beschikbaarheid van alle services in het buitenland. Verschillende factoren, zoals commerciële en strategische belangen, spelen hierbij een rol waardoor het niet mogelijk is om overal dekking te bieden.

Ik heb je suggestie om een roamingovereenkomst aan te gaan in Papoea-Nieuw-Guinea doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en zij zullen dit meenemen in toekomstige overwegingen.
Reputatie 2
Tot slot: jullie hebben geen roaming partner in PNG "om commerciele en strategische redenen".

Ik vertrek vandaag weer uit PNG en jullie moesten eens weten wat dit bij mij de afgelopen weken heeft veroorzaakt. Alle relaties informeren dat ik voorlopig alleen op een local SIMmetje bereikbaar ben. Geen bankzaken kunnen doen omdat de verificatie via SMS verloopt.

Ik kan wel doorgaan. Heeft me een hoop geld gekost.

En dat vanwege "commerciele en strategische redenen"? Hoezo is het commercieel om slechte dienstverlening te hebben. En de strategische keuze om niet voor de zakelijke markt te kiezen maar je als brand te positioneren als provider voor middelbare scholieren en toeristen. Dat jullie niet in N-Korea een partner hebben, het zij zo. Maar PNG is een normale zakelijke bestemming.

Kortom: ik ben gewoon nijdig vanwege alle overlast en kosten die dit heeft veroorzaakt.
Reputatie 4
Badge +7
@ritsd

Misschien ben ik nu te bijdehand, maar dat is zeker niet zo bedoeld.

Had je je niet beter moeten voorbereiden?

Reageer