Beantwoord

PrePaid App zegt dat ik in het buitenland ben

• 18 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Ik ben een paar dagen terug in Duitsland geweest en ik kreeg te zien op de app dat ik in het buitenland zat maar nu ben ik weer terug in Nederland en staat het er nog steeds. Hoe kan ik dit aanpassen?
icon

Beste antwoord door Amy 19 oktober 2016, 12:00

Hi Marlenevdveen2,

Bij een aantal PrePaid klanten gaat dit momenteel inderdaad niet helemaal goed. De app laat inderdaad zien dat je in het buitenland bent maar dit is niet het geval. Je bent verder ook gewoon verbonden met het netwerk in Nederland en er zullen dan ook geen kosten in rekening gebracht worden voor gebruik in het buitenland nu je weer in Nederland bent. Hopelijk is dat een geruststelling! 🙂

We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik lees dit probleem vaker hier op het forum.
Probeer de telefoon een keer uit en aan.
Of de app een keer opnieuw installeren.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Marlenevdveen2,

Bij een aantal PrePaid klanten gaat dit momenteel inderdaad niet helemaal goed. De app laat inderdaad zien dat je in het buitenland bent maar dit is niet het geval. Je bent verder ook gewoon verbonden met het netwerk in Nederland en er zullen dan ook geen kosten in rekening gebracht worden voor gebruik in het buitenland nu je weer in Nederland bent. Hopelijk is dat een geruststelling! 🙂

We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
5 maanden geleden... Ik heb dit probleem ook al een tijdje. Wat is de oplossing?
Reputatie 7
Badge +20
Hi GJ Roesink,

Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Wij zijn er natuurlijk hard mee bezig. Je kan in de tussentijd gebruikmaken van My T-Mobile via de browser. Excuses voor het ongemak! We hebben ook een algemene topic over dit onderwerp waar wij updates zullen plaatsen en dus ga ik dit topic sluiten.