Beantwoord

Prepaid bellen in Brazilië lukt niet

  • 21 september 2017
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Beste T-mobile medewerker,

Ik heb T-mobile Prepaid, zit net in Brazilië en ik kan niet bellen.
Wel kan ik internetten op het netwerk. Met bellen krijg ik alleen maar stilte.

Nu heb ik mijn telefoon net aan en uit gezet. Als gevolg heb ik nu geen bereik meer.

Weet u wat het probleem is, en heeft u een oplossing te bieden?
icon

Beste antwoord door Sam- 22 september 2017, 12:42

Hoi hoi Chichidoe,

Leuk dat je in Brazilë bent, heb je het daar naar je zin?

Begrijpelijk dat je gewoon bereikbaar wil zijn. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat voor jou de mogelijkheden zijn in Brazilië. Na een kijkje genomen te hebben op de netwerkpagina op onze website, zie ik dat er een aantal providers wel PrePaid ondersteunen en een aantal niet. De kans is groot dat je met één van de providers verbonden bent die geen PrePaid ondersteunt.

Zou je de netwerkselectie op je toestel op handmatig willen zetten en één van de onderstaande providers willen uitproberen:

- TIM
- VIVO
- VIVO MG- Telemig

Als je daarna je toestel opnieuw start dan zou je weer verbinding moeten kunnen maken. Mocht dit niet voor een oplossing zorgen dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen op deze pagina. Hier vind je meer tips en instructies om verbinding te maken met één van de providers in het buitenland. Er staan in ieder geval geen blokkades op je simkaart, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Chichidoe,

Leuk dat je in Brazilë bent, heb je het daar naar je zin?

Begrijpelijk dat je gewoon bereikbaar wil zijn. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat voor jou de mogelijkheden zijn in Brazilië. Na een kijkje genomen te hebben op de netwerkpagina op onze website, zie ik dat er een aantal providers wel PrePaid ondersteunen en een aantal niet. De kans is groot dat je met één van de providers verbonden bent die geen PrePaid ondersteunt.

Zou je de netwerkselectie op je toestel op handmatig willen zetten en één van de onderstaande providers willen uitproberen:

- TIM
- VIVO
- VIVO MG- Telemig

Als je daarna je toestel opnieuw start dan zou je weer verbinding moeten kunnen maken. Mocht dit niet voor een oplossing zorgen dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen op deze pagina. Hier vind je meer tips en instructies om verbinding te maken met één van de providers in het buitenland. Er staan in ieder geval geen blokkades op je simkaart, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer