Beantwoord

PrePaid My T-Mobile nog in het buitenland

  • 8 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Na een vakantie in Spanje blijft My T-mobile op telefoon aangeven dat ik in Spanje ben. Ben inmiddels al twee weken weer in Nederland
icon

Beste antwoord door Amy 10 oktober 2016, 13:34

Hey Marianne,

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Zoals Jan al aangaf is dit probleem al vaker besproken op het forum. Door een systeemfout zien meerdere PrePaid klanten dat ze nog in het buitenland. We werken er aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Werkt alles verder wel helemaal naar behoren?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dit les ik wel vaker hie op het forum !
! , Probeer een keer je telefoon uit en aan.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marianne,

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Zoals Jan al aangaf is dit probleem al vaker besproken op het forum. Door een systeemfout zien meerdere PrePaid klanten dat ze nog in het buitenland. We werken er aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Werkt alles verder wel helemaal naar behoren?

Reageer