Beantwoord

Provider keuze buitenland

• 7 september 2017
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik reis voor m'n werk geregeld naar Luxemburg met de auto. Om ook in het buitenland bereikbaar te zijn staat mijn provider keuze op automatisch. Echter in Luxemburg wordt automatisch POST als provider gekozen. Dit is echter een provider die de bandbreedte op 4G behoorlijk knijpt of gewoon de bandbreedte niet heeft. Daarnaast is het ontvangst ook niet echt best. Nu is er ook een provider Orange aanwezig die wel bereik en bandbreedte heeft. Is er een mogelijk waardoor mijn telefoon (iPhone, iOS 10.3.3) standaard de beste provider kiest? Als ik handmatig schakel is het weer onhandig als ik weer ga reizen. Het liefst gebeurt het allemaal automatisch. T-mobile carrier versie is 28.4.

Ik hoor graag de ideeën.
Thanks
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 september 2017, 10:38

Hoi Niels,

Ik snap inderdaad dat het in dit geval handig zou zijn om een standaard provider te selecteren! Naar mijn weten is daar echter geen optie voor. Wanneer de optie "automatisch selecteren" aanstaat, wordt één van de beschikbare netwerken geselecteerd. Wil je echt Orange, dan zul je dit elke keer handmatig moeten selecteren.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je altijd op het forum terecht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Niels,

Ik snap inderdaad dat het in dit geval handig zou zijn om een standaard provider te selecteren! Naar mijn weten is daar echter geen optie voor. Wanneer de optie "automatisch selecteren" aanstaat, wordt één van de beschikbare netwerken geselecteerd. Wil je echt Orange, dan zul je dit elke keer handmatig moeten selecteren.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je altijd op het forum terecht!

Reageer