Beantwoord

Regeling bij emigratie CS2

• 3 februari 2021
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb in augustus 2020 informatie opgevraagd I.V.M. verhuizing naar Engeland en hoe ik mijn contract kan stop zetten. Als antwoord kreeg ik dat ik een email moest sturen naar international.transfers@t-mobile.nl met daarin een bewijs van uitschrijven en bevestiging van een contract met een provider die binnen deze regeling valt (EE, Everything Everywhere), zodat ik mijn contract zonder kosten kan stop zetten. Hier onder de email die ik heb ontvangen over de regeling:

Op 14 januari heb ik de email gestuurd met bewijs van uitschrijving en een rekening van mijn contract in Engeland,alleen heb ik hier geen antwoord op gekregen. Op 23 januari heb ik een 2e email gestuurd met de vraag of het in gang is gezet maar opnieuw kreeg ik geen antwoord. Ik heb zojuist de klanten service gebeld met de vraag of ik hier informatie over kan krijgen en als antwoord kreeg ik dat deze regeling niet bestaat, en dat ik alleen mijn contract kan stopzetten als ik een annulering boete betaal. 

Aangezien ik niet meer in Nederland woon en dus mijn Nederlands nummer niet meer gebruik wil ik dit graag stop zetten. Ik betaal nu voor 2 mobiele telefoon contracten waarvan ik 1 niet gebruik.

Hoe kan ik nu mij contract zonder extra kosten stopzetten binnen deze regeling?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 februari 2021, 15:47

Hallo @glenngordon 

Bovenstaande regeling bestaat nog steeds en kan je ook gewoon terug lezen op de website. Wacht even de reactie van een moderator af.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/ik-verhuis-naar-het-buitenland-kan-ik-mijn-abonnement-behouden/000216881

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @glenngordon 

Bovenstaande regeling bestaat nog steeds en kan je ook gewoon terug lezen op de website. Wacht even de reactie van een moderator af.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/ik-verhuis-naar-het-buitenland-kan-ik-mijn-abonnement-behouden/000216881

Reputatie 7
Badge +20

Hi @glenngordon 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer