Registratie MB gebruik in het buitenland

Ik heb een abonnement met onbeperkt internet in Europa voor 60 dagen per jaar. Ik ben vaker dan 60 dagen per jaar in het buitenland, dus ik ga hier zorgvuldig en zuinig mee om. Ruim een maand geleden merkte ik dat er gebruikte dagen waren geregistreerd, terwijl ik geen gebruik had gemaakt van het internet. Toen de helpdesk gebeld en enkele dagen later werd ik teruggebeld: Het probleem was bekend, men was bezig met de oplossing, maar het zou nog wel enkele weken duren voor dat het opgelost zou zijn.

Dat is nu meer dan een maand geleden en de fout is nog steeds niet hersteld! Wat is de status?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Thom,

Dankjewel voor je vraag. Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik heb je vraag dan ook doorgezet naar onze technische experts voor een update. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten! Excuses voor het ongemak!
We zijn inmiddels weer 28 dagen verder en er is nog steeds niets gebeurd of gecorrigeerd!
Is er nog wel iemand mee bezig?:?
:@:@:@ Waarom reageert er niemand en waarom wordt het probleem niet opgelost!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Thom,

Ik heb contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat. Als het goed is wordt het deze week nog opgelost! Ik houd je ook op de hoogte van wat ik hierover hoor. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Hajar? Er is nu een week van 19 dagen voorbij!!!
Het probleem speelt nu al bijna een half jaar.
Hoe ingewikkeld kan het zijn om dit op te lossen.

Of moet ik andere kanalen aanboren om dit probleem onder de aandacht te krijgen?
:@:@:@Waarom reageert er niemand en waarom wordt het probleem niet opgelost!:?

Ik ga nu maar andere wegen bewandelen...
Je bent helaas niet de enige.
https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/60-dagen-onbeperkt-internet-299459/index4.html#post1454389
Reputatie 7
Badge +20
Hi Thom,

Ik ben echt mijn best voor je aan het doen en heb meerdere keren contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat en ze hebben mij gegarandeerd dat ze ermee bezig zijn. Mijn oprechte excuses dat het allemaal langer duurt!
Hi Thom ik heb hetzelfde probleem. Ik ben 60 dagen kwijt geraakt in de eerste 60 dagen van mijn contractjaar, terwijl ik maar 8 dagen data en roaming aan het staan. Voor 31 euro kun je naar Vodafone en heb je 40Gb per maand met goede software. Succes
Ik heb inmiddels contact opgenomen met de T Mobile NL directie. Ze heeft me beloofd het probleem nu snel op te lossen. Jammer dat je voor zoiets als dit directieleden moet lastigvallen, maar het is niet anders...
Ik wacht vanaf 30 maart. Heb 30 dagen Unlimited te goed. Ben nu in Griekenland en kan geen WK voetballen zien. Ik hoop dat de directie nu de zaak regelt. Groetjes Marinus Smedema.

Reageer