Beantwoord

Roaming blokkade opheffen

• 13 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 244 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Hallo beste t-mobile mensen,

Graag wil ik mijn roaming blokkade opheffen. Sinds begin deze maand heb ik een nieuwe simkaart, ik ben dus niet een nieuwe klant ofzo. Maar kort nadat ik mijn nieuwe simkaart geinstalleerd had leek alles goed te werken totdat ik in het buitenland kwam.

Ik heb een aantal keer geprobeerd contact op te nemen met een t-mobile medewerker via de chat maar kwam niet verder dan de chat bot (erg frustrerend).

Graag wil ik dit zsm afhandelen.
icon

Beste antwoord door CrisTien 14 augustus 2019, 15:46

Beste @LSVH Ik kan niet in jouw gegevens kijken dus heb het even gevraagd aan een moderator.

Je hebt geen blokkades, maar ook geen databundel!
Je kan dus het beste een aanvuller kopen of databundel inschakelen.
Dan krijg je dus ook internet in het buitenland!
Veel succes!
Bekijk origineel

8 reacties

Kan iemand mij helpen aub?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @LSVH Welkom in de community van T-Mobile.
Heb je roaming aanstaan in je telefoon?
Kijk eens in je account of er een vinkje staat bij Blokkades

zorg wel dat je geen betaalachterstand hebt anders heb je ook een blokkade voor internet in het buitenland.

Laat even weten of het zo lukt, anders moet je wachten op de hulp van een moderator.
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur (mits niet te druk)

Succes!

@CrisTien bedankt voor je reactie, ik heb het zojuist gecheckt, en alle staat op toestaan daar zit het probleem dus niet.
Reputatie 7
Badge +20
@LSVH Ik ga mijn best doen voor je.
Komt vast snel goed. 🍀als er geen andere problemen zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Beste @LSVH Ik kan niet in jouw gegevens kijken dus heb het even gevraagd aan een moderator.

Je hebt geen blokkades, maar ook geen databundel!
Je kan dus het beste een aanvuller kopen of databundel inschakelen.
Dan krijg je dus ook internet in het buitenland!
Veel succes!
@CrisTien via facebook heb contact gehad met iemand van T-Mobile, hij heeft mij geholpen om manual op een netwerk te registreren van een andere telecom provider waar T-Mobile mee samenwerkt.

Dit heb ik gedaan door in mijn telefoon onder netwerk instellingen van mijn t-mobile simkaart aan te geven dat ik manueel een netwerk wil selecteren en niet automatisch. Zodra je automatisch uitzet krijg je alle providers te zien die er in de omgeving zijn vervolgens klikte ik erop een uit de lijst die naar voorkwam toen ik het land selecteerde waar ik in ben.
Reputatie 7
Badge +20
Oké @LSVH en heb je nu internet? Want dat begrijp ik niet uit je bericht!
Yes en ik kan weer smsen en bellen.

Reageer