Beantwoord

Roaming buiten EU erg duur

• 27 juni 2017
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 2
Wie heeft er ook slechte ervaring met travel& surf? Ik was op vakantie in Albanië en had in 3 dagen €30,= verbruikt, heb toen maar prepaid daar gekocht ook T-mobile en heb voor €13,= 3 weken onbeperkt kunnen internetten en heb dan nog over voor de volgende vakantie. Wie heeft ook deze ervaring?
icon

Beste antwoord door Muberra 27 juni 2017, 16:55

Hoi Willwaalwijk,

Welkom op het forum!

De kosten voor Travel & Surf kunnen inderdaad oplopen als een land buiten de EU valt. Het is heel slim van je geweest om gebruik te maken van PrePaid. En daarnaast zoveel mogelijk WiFi, als dat beschikbaar is in het land. Voor de volgende keer weet je in elk geval dat PrePaid dan verstandiger is.

Mocht je nog andere vragen hebben, mag je dat altijd stellen! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hoi Willwaalwijk,

Welkom op het forum!

De kosten voor Travel & Surf kunnen inderdaad oplopen als een land buiten de EU valt. Het is heel slim van je geweest om gebruik te maken van PrePaid. En daarnaast zoveel mogelijk WiFi, als dat beschikbaar is in het land. Voor de volgende keer weet je in elk geval dat PrePaid dan verstandiger is.

Mocht je nog andere vragen hebben, mag je dat altijd stellen! 🙂
Reputatie 2
Dank je wel voor dit antwoord maar ik had dit liever gehoord tijdens het telefonisch contact voordat ik op vakantie ging dit had mij een hoop ergernis bespaard en €30,= 😞
Reputatie 2
Hoi Willwaalwijk,

Welkom op het forum!

Mocht je nog andere vragen hebben, mag je dat altijd stellen! :)

Dit antwoord hadden ze ook kunnen geven na mijn telefonisch contact voor de vakantie. T-mobile zit ook in Albanië met goede dekking, adviseer voortaan om prepaid te nemen als je buiten EU gaat en prijs niet de te dure surf & Travel aan !!!
Badge +13
Dacht je dat je uit je bundel kon gebruiken dan?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi willwaalwijk,

Als je over de grens gaat ontvang je van ons altijd een sms met daarin de tarieven die gelden in dat land. Dus wij gaan ervanuit dat je weet waar je aan toe bent als je in een bepaald land bent, omdat we je al op de hoogte hebben gebracht via een sms'je. Verder hebben we op onze website en het forum ook voldoende informatie staan over de tarieven in het buitenland, zoals in Albanië. Altijd handig om even van te voren te bekijken voordat je naar het buitenland gaat. Wil je precies weten hoeveel je betaalt in een bepaald land? Sms dan (gratis) PRIJS LAND naar 5545, bijvoorbeeld: PRIJS SPANJE naar 5545. We sturen je dan een bericht met de tarieven voor bellen, sms'en en internetten voor het land waar je naartoe gaat. De tarieven die je krijgt, zijn specifiek geldig voor jouw abonnement.

Ik hoop dat je wel een fijne tijd hebt gehad in Albanië. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer