Beantwoord

Roaming in 2017

• 16 september 2016
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om mijn abonnement te gaan verlengen, ik heb alleen nog wel een paar vragen...

In mijn huidige abonnement heb ik de "Altijd EU Internet" bundel. (erg handig voor mij, omdat ik de helft van de tijd niet in Nederland ben). Vanwege deze optie heb ik destijds ook voor T-mobile gekozen.

Wanneer ik mijn abonnement nu verleng, zit ik de komende 2 jaar weer vast aan deze extra bundel voor 14,99p/m.

Nu is er door de EU besloten om de kosten voor (data)roaming per 2017 af te schaffen. Wat gebeurd er dan met mijn abonnement? Zit ik dan toch nog vast aan de extra bundel van 14,99 p/m? Kan ik dan mijn volledige Nederlandse databundel in Europa gaan gebruiken?

Samengevat, hoe ziet mijn (eventuele) toekomst er bij T-mobile uit, qua kosten en gebruiksmogelijkheden?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Groeten,
Paul.
icon

Beste antwoord door Amy 17 september 2016, 11:55

Hey Paul,

Slim dat je deze vraag stelt en hier alvast over nadenkt. Ik vind het heel vervelend om te zeggen maar we hebben hier nog geen informatie over.

Wel weet ik zeker dat we tegen de tijd dat het zo ver is dat de kosten afgeschaft worden wij hier natuurlijk ook voor de huidige klanten aan moeten voldoen. Wat er precies met je abonnement zal gaan gebeuren kan ik dus helaas nog niet zeggen maar ik ben er zeker van dat je bij ons ook dan nog steeds goed ziet voor een abonnement dat ook over de grens goed te gebruiken is! :)

Voor meer informatie over de tarieven kun je het beste deze pagina in de gaten houden. Zodra er meer informatie bekend is lees je het daar als eerste!

Sorry dat ik je nu niet van meer informatie kan voorzien Paul! Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt? Uiteraard staan we voor je klaar hier.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Paul,

Slim dat je deze vraag stelt en hier alvast over nadenkt. Ik vind het heel vervelend om te zeggen maar we hebben hier nog geen informatie over.

Wel weet ik zeker dat we tegen de tijd dat het zo ver is dat de kosten afgeschaft worden wij hier natuurlijk ook voor de huidige klanten aan moeten voldoen. Wat er precies met je abonnement zal gaan gebeuren kan ik dus helaas nog niet zeggen maar ik ben er zeker van dat je bij ons ook dan nog steeds goed ziet voor een abonnement dat ook over de grens goed te gebruiken is! :)

Voor meer informatie over de tarieven kun je het beste deze pagina in de gaten houden. Zodra er meer informatie bekend is lees je het daar als eerste!

Sorry dat ik je nu niet van meer informatie kan voorzien Paul! Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt? Uiteraard staan we voor je klaar hier.
Hallo Amy,

Bedankt voor je antwoord!

Jammer dat er nog geen informatie over bekend is. Ik zal nog even geduld moeten hebben...

Groeten,
Paul.

Reageer