Beantwoord

Roaming in het buitenland werkt niet

• 5 januari 2017
  • 2 reacties
  • 288 Bekeken

Ik ben sinds vrijdag in Zwitserland en bij mij werkt roaming niet. Ik heb alle netwerken geprobeerd, maar met gegevensgebruik en roaming aan werkt er niets. Ook niet bij opnieuw opstarten. Is er een oplossing voor?
Heb alles afgezocht en het enige wat ik zag dat zou kunnen werken is de simkaart heractiveren ofzoiets?
icon

Beste antwoord door David 5 januari 2017, 14:58

Hey Jager96,

Daar ben ik gelijk achteraan gegaan en zie dat je in november 2015 een blokkade hebt geplaatst op data roaming. Dit was dan ook de reden dat jij niet in het buitenland kunt internetten. Als je nu jouw toestel even opnieuw opstart, dan zou het eigenlijk gelijk moeten werken!

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot en verwijs ik je door voor verdere vragen. Nog een fijn verblijf in Zwitserland! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Misschien zit er een blokkade op je nummer , als je een iPhone hebt dan moet bij instellingen EU op uit staan
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jager96,

Daar ben ik gelijk achteraan gegaan en zie dat je in november 2015 een blokkade hebt geplaatst op data roaming. Dit was dan ook de reden dat jij niet in het buitenland kunt internetten. Als je nu jouw toestel even opnieuw opstart, dan zou het eigenlijk gelijk moeten werken!

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot en verwijs ik je door voor verdere vragen. Nog een fijn verblijf in Zwitserland! 🙂