Beantwoord

Roaming like at home

• 13 juni 2017
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Goedemiddag! Sinds kort zijn de roaming tarieven in het buitenland veranderd. Ik heb (volgens mij) bericht gehad dat ik vanaf 12 juni in het buitenland zinder extra kosten gebruik van mijn data kan maken. Ik ben nu in Italië, het is 13 juni en waar vind ik dan 'de bundel' die ik mag gebruiken in het buitenland zónder extra kosten?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 13 juni 2017, 16:44

Hoi Esme66, welkom terug op het klantenforum.

We hebben over de EU Regulering een algemeen topic lopen, daarin kun je meer lezen over wat het precies inhoudt en alle resterende vragen stellen die met de regulering te maken hebben.

Om voor nu in ieder geval je vraag te beantwoorden: De bundel die geldig is in Nederland, is vanaf vandaag ook geldig in Zone EU. Als je naar de verbruikstatus gaat, zie je in het overzicht ook staan dat de internetbundel nu in NL + EU geldig is. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Esme66, welkom terug op het klantenforum.

We hebben over de EU Regulering een algemeen topic lopen, daarin kun je meer lezen over wat het precies inhoudt en alle resterende vragen stellen die met de regulering te maken hebben.

Om voor nu in ieder geval je vraag te beantwoorden: De bundel die geldig is in Nederland, is vanaf vandaag ook geldig in Zone EU. Als je naar de verbruikstatus gaat, zie je in het overzicht ook staan dat de internetbundel nu in NL + EU geldig is. 🙂
Dat is goed om te horen! Dank je wel.
Graag gedaan. Veel plezier nog in Italië. 🙂
Als je naar de verbruikstatus gaat, zie je in het overzicht ook staan dat de internetbundel nu in NL + EU geldig is. :)
Even een aanvulling op de bijdrage van Kaassausje, als je in het buitenland bent kun je ook naar http://www.t-mobile.nl/roaming gaan, daar staat duidelijker welke bundel voor jouw op dat moment actief is. Een link naar die pagina staat overigens ook op de pagina die Kaassausje aangaf.

Reageer