Beste antwoord door Amy
Je had op een topic uit 2012 gereageerd, dat is al even geleden en om die reden heb ik van jouw reactie een nieuw topic gemaakt. 😉
Ik zie dat je problemen hebt met het netwerk op La Gomera, Spanje. Ik ben direct gaan kijken of je toevallig een blokkade had maar dit is niet het geval. Je zou in Spanje verbinding moeten kunnen maken met de netwerk Vodafone, Orange, Xfera én Movistar. Nou is La Gomera een klein eiland en vermoed ik dat niet al deze netwerken actief zijn op het eiland. Zie je deze netwerken terug als je in je instellingen bij netwerken kijkt? Je zou daar namelijk handmatig een netwerk moeten kunnen selecteren. Op deze pagina vind je meer informatie terug over van welke netwerken je in het buitenland gebruik kunt maken. Mocht dit ook niet werken dan zou je langs kunnen gaan bij een lokale provider voor meer informatie over het netwerk en om eventueel een tijdelijke prepaid simkaart aan te schaffen zodat je in ieder geval wel bereikbaar bent daar!
Ik ben benieuwd naar je reactie. Hopelijk lukt het om alsnog verbinding te maken! En natuurlijk veel plezier op het mooie La Gomera!