Beantwoord

Roaming standaard andere provider

• 28 september 2017
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 2
Kan T-Mobile op het netwerk ergens instellen dat je standaard switch naar provider A of B in het buitenland.
Of anders dat je het in een app eenmalig vooraf instelt.

Ik loop in België geregeld tegen de beperkingen aan van de default partner.
Handmatig switchen werkt wel, maar dat vind ik omslachtig om continu te doen.
Ik weet uit ervaring dat andere providers in België betere dekking hebben.
icon

Beste antwoord door Sam- 29 september 2017, 14:16

Hoi Stefan,

Begrijpelijk dat je dit wil. Echter is dit niet in te stellen. Zodra je over de grens gaat maak je verbinding met de eerste (sterkste) provider in de buurt.

Zodra je in België bent kan je, zoals je zelf aangaf, handmatig een andere provider selecteren. Daar blijf je mee verbonden tot je België weer verlaat.

Dit is waarschijnlijk niet de reactie waar je op zat te wachten, maar ik hoop dat je vraag wel is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stefan,

Begrijpelijk dat je dit wil. Echter is dit niet in te stellen. Zodra je over de grens gaat maak je verbinding met de eerste (sterkste) provider in de buurt.

Zodra je in België bent kan je, zoals je zelf aangaf, handmatig een andere provider selecteren. Daar blijf je mee verbonden tot je België weer verlaat.

Dit is waarschijnlijk niet de reactie waar je op zat te wachten, maar ik hoop dat je vraag wel is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag!
Reputatie 2
Hoi Issam de zelfde uitleg heb ik in het verleden telefonisch ook gekregen van de klantenservice.
Echter vind ik dit heel vreemd, op dezelfde plaatsen in België kreeg ik voor de overstap van Vodafone naar jullie standaard Proximus waarmee het ontvangst veel beter en sterker was dan met Mobistar wat sinds de overstap word voorgesteld.

Bij handmatig switchen werkt het dan natuurlijk wel weer naar wens.
Reputatie 7
Badge +19
Jammer genoeg zul je het, zoals Issam al aangaf, toch handmatig moeten blijven aanpassen. Maar ik ben het met je eens dat het een handige optie zou zijn, Stefan!

Blijf vooral je vragen en feedback delen op het forum. 😃
Reputatie 2
Hoi Jaimy

Jammer dat het niet anders is, dat word voorlopig maar handmatig swichten.
Neem het punt natuurlijk wel mee bij toekomstige verlenging.

Reageer