Beantwoord

Roaming toeslag door Lockdown?

• 29 januari 2021
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik woon al vijf jaar net over de grens in Duitsland, maar ik werk en ben veel in Nederland. Daarom heb ik ook mijn Nederlandse abonnement aangehouden (bij jullie). 

Nu met de lockdown werk ik thuis en kom ik ook verder nauwelijks meer de grens over. Dit in ieders belang en op dringend advies.

Maar wat zegt t-mobile daarover? "Pas je verbruik aan anders ga je een toeslag (boete) betalen!" 

Ik vind dat raar en ongepast. Ik zal toch niet de enige zijn in deze situatie? En wat willen jullie dat wij doen? Wel weer naar de zaak, vrienden, de sportclub? Gewoon, omdat dit nu eenmaal beleid is? 

Wat vinden jullie hier zelf eigenlijk van? 

Ik hoor het graag. 

Groet

Taco Stulp 

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 januari 2021, 11:52

Hallo @Taco Stulp 

Het beste kun je mobiele data uitschakelen en daarvoor een lokale prepaid simkaart gebruiken als je dat wilt.

Je kunt op je T-Mobile simkaart gewoon telefonisch bereikbaar blijven, daarvoor betaal je geen toeslag.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Taco Stulp 

Het beste kun je mobiele data uitschakelen en daarvoor een lokale prepaid simkaart gebruiken als je dat wilt.

Je kunt op je T-Mobile simkaart gewoon telefonisch bereikbaar blijven, daarvoor betaal je geen toeslag.

Reageer