Beantwoord

Roaming werkt niet in Vietnam

• 15 januari 2017
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Ik zit in Vietnam en wil een travel en surfpas kopen. Ik moet daarvoor wifi uitzetten en roaming en mobiele gegevens aan. Als ik dat doe krijg ik de melding dat ik geen internet verbinding heb. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2017, 11:50

Hoi Yvonne,

Wat geweldig zeg, Vietnam! Hoe bevalt het je daar? :D

Zo te zien is het ondertussen gelukt, want ik zie dat je gistermiddag een M-pas hebt weten aan te schaffen. Werkt alles nu ook helemaal naar behoren? In landen als Vietnam kan het soms lastig zijn om een goede netwerkverbinding te maken. Als het signaal wegvalt kun je een andere provider proberen te selecteren. In Vietnam hebben we een overeenkomst met VNPT, Gtel Mobile en Viettel. Deze netwerken zou je dus kunnen selecteren, als het bereik toereikend is in het gebied waar jij je bevindt.

In ieder geval nog heel veel mooie momenten in Vietnam toegewenst! Chúc một chuyến đi tốt đẹp!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Probeer het toestel uit en aan .
Je kan ook proberen handmatig te zoeken naar een netwerk
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yvonne,

Wat geweldig zeg, Vietnam! Hoe bevalt het je daar? :D

Zo te zien is het ondertussen gelukt, want ik zie dat je gistermiddag een M-pas hebt weten aan te schaffen. Werkt alles nu ook helemaal naar behoren? In landen als Vietnam kan het soms lastig zijn om een goede netwerkverbinding te maken. Als het signaal wegvalt kun je een andere provider proberen te selecteren. In Vietnam hebben we een overeenkomst met VNPT, Gtel Mobile en Viettel. Deze netwerken zou je dus kunnen selecteren, als het bereik toereikend is in het gebied waar jij je bevindt.

In ieder geval nog heel veel mooie momenten in Vietnam toegewenst! Chúc một chuyến đi tốt đẹp!
Dag David,
Dank voor je antwoord. Het is gelukt maar ik wordt er iedere 5 minuten uitgegooid.de telefoon blift wel gewoon verbinding houden alleen internet ten wordt voortdurend onderbroken. ........Ik snap het niet, zou toch hetzelfde signaal moeten zijn?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yvonne,

Super gaaf dat je Vietnam bent. Zoals David aangeeft kan het in Vietnam zo zijn dat je verbinding niet optimaal is. Met welk netwerk hebt je slecht verbinding? Heb je ook gecontroleerd of je met bovenstaande netwerken beter bereik hebt?

Ik hoop dat je het verder wel naar je zin hebt daar!

Reageer