Beantwoord

Roamingpartners Frankrijk

• 26 januari 2020
  • 1 reactie
  • 314 Bekeken

Reputatie 2

Ik ga binnenkort naar Frankrijk. Volgens de dekkingskaarten van de Franse providers heeft alleen Free bereik op mijn locatie. 😤Weet iemand of ik in de praktijk toegang krijg tot Free met een T-Mobile abonnement? 🤔Volgens de T-Mobile website is er alleen toegang tot de andere drie providers, maar ik merkte vorig jaar in Spanje dat ik toch kon roamen op Yoigo,😍 ofschoon dit niet kon volgens T-Mobile (dus het overzicht bij T-Mobile is niet altijd correct/up to date). 🤥

icon

Beste antwoord door Hajar 27 januari 2020, 14:13

Hi @sproeikonijn 

Wat leuk dat je naar Frankrijk gaat. Ik weet niet naar welk gebied je gaat in Frankrijk, maar ik heb zowel in het noorden als zuiden altijd wel goed bereik gehad daar. Je kan als je daar bent handmatig een netwerk selecteren en zien met welk provider je het beste bereik hebt. Je bent natuurlijk afhankelijk van de dekking daar dus ik kan je niet vertellen welk provider het beste werkt voor jou op dat moment. 

Ik hoop in ieder geval dat de dekking goed zal zijn, mocht je daar toch nog vragen hebben dan staan we altijd voor je klaar op de Community. Ik wens je alvast veel plezier!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @sproeikonijn 

Wat leuk dat je naar Frankrijk gaat. Ik weet niet naar welk gebied je gaat in Frankrijk, maar ik heb zowel in het noorden als zuiden altijd wel goed bereik gehad daar. Je kan als je daar bent handmatig een netwerk selecteren en zien met welk provider je het beste bereik hebt. Je bent natuurlijk afhankelijk van de dekking daar dus ik kan je niet vertellen welk provider het beste werkt voor jou op dat moment. 

Ik hoop in ieder geval dat de dekking goed zal zijn, mocht je daar toch nog vragen hebben dan staan we altijd voor je klaar op de Community. Ik wens je alvast veel plezier!

Reageer