Beantwoord

Samsung s4 kan niet bellen in Duitsland

• 25 december 2015
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

hallo mijn S4 is weggeweest voor garantie en nu kan ik in het buitenland niet meer bellen of sms
Niet aangemeld bij netwerk staat er dan
travel&surf werkt ook niet
help help
icon

Beste antwoord door Pilovali 25 december 2015, 22:44

Hallo,

Heb je al geprobeerd om handmatig te zoeken naar netwerken en/of de telefoon opnieuw opgestart?

Ik kan helaas niet in het klantenbestand kijken of je een andere blokkade hebt. Je kunt het beste wachten op een T-Mobile medewerker.

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat er een blokkade opzit. Door hier en vervolgens op "Blokkades" klikken, kun je checken als jezelf een blokkade heb ingeschakeld.

Indien je een nieuwe (< 2 maand) klant bent bij T-Mobile, kan het zijn dat er een algemene blokkade voor het buitenland op zit, zie hier voor meer informatie.

Heb je wel een SMS ontvangen van T-Mobile toen je in het buitenland kwam?

Groet,
hoi Pilovali dank je voor je snelle reactie , heb gekeken maar er zijn geen blokkades en ben al 10+ jaar klant .
maar ik heb geen sms ontvangen toen ik in het buitenland kwam .
moest mijn nieuwe werkgever bellen en dat wilde niet groeten Johan
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Heb je al geprobeerd om handmatig te zoeken naar netwerken en/of de telefoon opnieuw opgestart?

Ik kan helaas niet in het klantenbestand kijken of je een andere blokkade hebt. Je kunt het beste wachten op een T-Mobile medewerker.

Groet,
4 dagen in Duitsland geweest dus van alles geprobeerd en op nieuw opstarten ook .
Is goed wacht wel af zal vanzelf wel iemand komen met een antwoord (voor maandag )🆒
fijn weekend
Reputatie 7
Badge +20
Hi Johan,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je de afgelopen dagen niet kon bellen in Duitsland. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er een blokkade actief stond. Die is nu inmiddels verwijderd. Als het goed zou je nu wel weer kunnen bellen. Klopt dat?

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Alvast de beste wensen voor 2016! 🙂
Ik was gisteren nodig in de winkel geweest en daar hebben ze er ook een blokkade af gehaald Dank je voor je antwoord en een goed uiteinde en een Gelukkig Nieuwjaar
Reputatie 7
Badge +15
Hey Johan,

Fijn dat ze je in de winkel goed hebben kunnen helpen! 😃

Alvast een goed nieuwjaar en als je in toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer