Beantwoord

Service buitenland

  • 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 486 Bekeken

Ik heb geen service in Duitsland, al 2 dagen, wat te doen. Roaming staat aan.
icon

Beste antwoord door Folkert 26 mei 2019, 12:56

Beste @Fmaas

Log in op Mijn T-Mobile en kijk bij Gegevens & Instellingen, Blokkades of internet in het buitenland op Toestaan staat.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.
Kies eventueel handmatig het netwerk van Deutsche Telekom, moederbedrijf van T-Mobile.

Laat even weten of het zo lukt!

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Fmaas

Log in op Mijn T-Mobile en kijk bij Gegevens & Instellingen, Blokkades of internet in het buitenland op Toestaan staat.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.
Kies eventueel handmatig het netwerk van Deutsche Telekom, moederbedrijf van T-Mobile.

Laat even weten of het zo lukt!

Groet, Folkert

Reageer