Beantwoord

Simkaart

• 19 december 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Hallo, ik zit in Amerika voor een studie tot eind maart. Nu heb ik in mijn Nederlandse iPhone een Amerikaanse sim kaart, onder mijn eigen ICloud. Verder ben ik wel te bereiken via WhatsApp en FaceTime met mijn oude Nederlandse nummer. Mijn Nederlandse sim kaart wordt nu dus tijdelijk niet gebruikt. Is dit een probleem? Groetjes!
icon

Beste antwoord door Johrick 20 december 2017, 09:09

Hi Nvanroon,

Wat leuk dat je in Amerika zit voor je studie, welke studie doe je? Wat voor soort abonnement hebt je? Wanneer je een PrePaid hebt word je simkaart inactief als je hem 6 maanden niet gebruikt. Je kan de simkaart actief houden door één sms te sturen of te bellen. Als je een abonnement hebt dan maakt het niets uit.

Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Amerika en als je nog vragen hebt horen wij ze graag! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hi Nvanroon,

Wat leuk dat je in Amerika zit voor je studie, welke studie doe je? Wat voor soort abonnement hebt je? Wanneer je een PrePaid hebt word je simkaart inactief als je hem 6 maanden niet gebruikt. Je kan de simkaart actief houden door één sms te sturen of te bellen. Als je een abonnement hebt dan maakt het niets uit.

Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Amerika en als je nog vragen hebt horen wij ze graag! 🙂

Reageer