Beantwoord

Slecht internet in Spanje

• 13 september 2017
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Ben nu in Moraira in Spanje
Heb bij jullie 4G Go internet EU.
Profider Orange/T-Mobile op scherm staat 4G
13 sept. 2017 8.00 uur am DL 3,4 MB UL 8,1 MB
9.00 uur am DL 2,3 MB UL 12.8 MB
10.00 uur am DL 3,8 MB UL 20,4 MB

Provider Yoigo geeft slechter resultaat.
Twee maanden gelden had ik hier DL 12,3 MB
Mijn toestel uit gedaan en opnieuw aan geeft niets.
Ik betaal voor voor 4G en krijg maar 1G

Verzoeke dringen voor minimaal DL 10 MB te zorgen.

Bedankt voor uw medewerking.

Marinus Smedema
icon

Beste antwoord door Rosan 13 september 2017, 14:12

Beste Marinus, T Mobile heeft geen eigen netwerk in Spanje en maakt gebruik van het bestaande netwerk.
Hierdoor zijn ze dus afhankelijk wat deze bied en kan er niet even meer speed geregeld worden.

Des te blijer ben je straks weer in NL want eigenlijk zijn we best verwend met het internet hier :8
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Badge +13
Beste Marinus, T Mobile heeft geen eigen netwerk in Spanje en maakt gebruik van het bestaande netwerk.
Hierdoor zijn ze dus afhankelijk wat deze bied en kan er niet even meer speed geregeld worden.

Des te blijer ben je straks weer in NL want eigenlijk zijn we best verwend met het internet hier :8
Beste Rosan,
Ik ben met je antwoord helemaal niet tevreden. Volgens jullie lijst van landen heeft Orange
en Yoigo een 4G netwerk. Op mijn mobiel staat bij deze providers ook 4G vermeld, dat
betekend dat er ook 4G snelheid gegeven kan worden. Ik heb een mobiel met een lokale
Spaanse simkaart van Orange op dezelfde plaats met Speedtest getest en deze geeft 21 MB download en zo hoort het. Waarschijnlijk om de kosten te drukken krijg ik en anderen een ca 3MB snelheid en helemaal niet genoeg om een een HD filmpje te bekijken.
Ik verwacht niet 50 MB van 4G, want dat is lokaal natuurlijk verschillend, maar toch wel
minstens 10 MB down en 5 MB up.

Verwacht op korte termijn 10 MB Down snelheid te hebben.

Dankend voor de medewerking
Marinus Smedema
Badge +13
Er is een algemeen topic hierover misschien vind je daar de info die je zoekt betreft snelheid in het buitenland.
https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/traag-internet-in-het-buitenland-281331/index16.html

Dit topic gaat dan ook op slot