Beantwoord

slechte voorlichting

• 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik ben sinds enkele maanden overgestapt van KPN naar T-Mobile (best een flinke stop naar 40 jaar KPN).
In de winkel aangegeven dat ik in januari naar Australie zou gaan, en wat de beste optie was.
Het advies een surf pas kopen om hoge kosten te voorkomen.
Dus gelijk bij aankomst een pas gekocht en steeds netjes ingelogd op de kaart.
  • Wat schets mijn verbazing, krijg ik nu een rekening van 355,00 euro, heel zuur, omdat altijd netjes heb ingelogd, en anders via de wifi van mijn nicht belde. Blijkt dus dat dit gewoon belkosten zijn. Jammer dat de voorlichting hierover niet erg duidelijk wordt verteld (vermeld), zodat iedereen het snapt. Omdat het heel veel geld is 355 euro wil ik dat in termijnen doen, (fout gedacht) want nu ben je ineens een wanbetaler. Gisteren in de winkel geweest omdat ik ook het abonnement van mijn man naar T-Mobile wilde doen, ging niet want ik was een wanbetaler. Sorry maar ik heb nog nooit verzuimd om iets te betalen en dan stap je over naar T-Mobile door een miscommunicatie heb je een hoge rekening en ik wordt de dupe hiervan. Moet nog eens goed nadenken wat ik ga doen, bij jullie blijven of maar weer terug naar KPN waar ik in al 40 jaar NOOIT problemen heb gehad. Sorry jullie willen groots mee don en klanten werven, maar aan de voorlichting van de medewerkers schort er nog wel het een en ander.
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 februari 2019, 13:57

Hoi GerrieDO,

Na zoveel jaar KPN en daarna naar T-Mobile, wow! Dan moet de ervaring natuurlijk wel top zijn. Ik ga mijn best doen om het met wat meer toelichting allemaal wat duidelijker te maken!

Travel & Surf is een pas die je koopt om internet te gebruiken in het buitenland. Bellen en sms'en valt daar dus volledig buiten. Ik denk dat dit wellicht niet helemaal duidelijk is geweest? Dat zou de kosten van het bellen namelijk verklaren. Wat betreft bellen via WiFi: wanneer je via WiFi belt dan staat dat helemaal los van dataverbruik, dus de kosten die in rekening gebracht zijn, zijn geen kosten van het bellen over WiFi maar van het bellen via het netwerk.

Ik hoop dat alles zo wat duidelijker is! We gaan er vast voor zorgen dat we de valse start helemaal goedmaken met je. ☺ Mocht je dan ook meer vragen hebben, stel ze dan gerust hier zodat we alles helemaal helder kunnen uitleggen en je niet meer voor verrassingen komt te staan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi GerrieDO,

Na zoveel jaar KPN en daarna naar T-Mobile, wow! Dan moet de ervaring natuurlijk wel top zijn. Ik ga mijn best doen om het met wat meer toelichting allemaal wat duidelijker te maken!

Travel & Surf is een pas die je koopt om internet te gebruiken in het buitenland. Bellen en sms'en valt daar dus volledig buiten. Ik denk dat dit wellicht niet helemaal duidelijk is geweest? Dat zou de kosten van het bellen namelijk verklaren. Wat betreft bellen via WiFi: wanneer je via WiFi belt dan staat dat helemaal los van dataverbruik, dus de kosten die in rekening gebracht zijn, zijn geen kosten van het bellen over WiFi maar van het bellen via het netwerk.

Ik hoop dat alles zo wat duidelijker is! We gaan er vast voor zorgen dat we de valse start helemaal goedmaken met je. ☺ Mocht je dan ook meer vragen hebben, stel ze dan gerust hier zodat we alles helemaal helder kunnen uitleggen en je niet meer voor verrassingen komt te staan!

Reageer