Beantwoord

SMS buitenland

• 14 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 25 reacties

Bij mijn huidige SIM Only abonnement kan ik onbeperkt bellen binnen Nederland en 120 minuten gratis bellen naar het buitenland binnen de EU. Maar, tijdens de huidige period heb ik één keer een SMS verzonden naar Oostenrijk toe. Toen werd er kosten in rekening gebracht voor deze SMS. Volgens de klantenservice zijn de kosten van het verzenden van een SMS naar het buitenland binnen de EU niet inbegrepen in het Abonnement Go ook hoewel er 5GB dataverkeer inbegrepen staat.

Mijn huidige abonnement verloopt in september dit jaar dus moet ik binnenkort verlengen. Dus wil ik graag even weten of er een SIM Only abonnement bestaat die ook de kosten van SMS verzenden naar het buitenland binnen de EU bestaat. Ik kan niets vinden op je website.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 augustus 2020, 11:29

Hallo @Worm 

Bij de huidige GO abonnementen staat er in de tarievenlijst dat je onbeperkt kunt sms'en in Nederland, in de EU en vanuit Nederland naar de EU.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Worm 

Bij de huidige GO abonnementen staat er in de tarievenlijst dat je onbeperkt kunt sms'en in Nederland, in de EU en vanuit Nederland naar de EU.

Reputatie 4
Badge +5

Hier is een link die geldt voor abonnementen na 30-7-2020, dus als je binnenkort gaat verlengen.

Reputatie 1

OK, bedankt. Ik heb mijn abonnement net verlengd.

Reputatie 4
Badge +5

Hartstikke goed. Aansluitend aan de looptijd van je huidige abonnement gaan de nieuwe voorwaarden in. Dan kun je een test doen en zien dat er voor sms naar EU nummers geen buiten de bundel kosten meer gemaakt worden.

Reageer