Beantwoord

Sms buitenland welcome

• 19 mei 2018
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Waarom krijg je als je naar het buutenland gaat.
10x per dag een bericht welcome in.. Met de tarieven.
1x is genoeg. Kan je hiet wat aan doen?
icon

Beste antwoord door David 22 mei 2018, 09:13

Hoi Luap26 en Simon,

Dat is inderdaad wel wat overdreven, ja! :S We weten dat er op het moment wat problemen zijn met deze berichten, waardoor deze veelvuldig worden verstuurd. Dit gebeurt dan inderdaad bijvoorbeeld wanneer er opnieuw verbinding wordt gemaakt. Er wordt al onderzocht wat precies de oorzaak is en hoe dit opgelost kan worden. Sorry voor de overlast!

Voor nu kan ik de berichten tijdelijk uitschakelen voor jullie? Je ontvangt dan voor nu helemaal geen welkomstboodschap meer, maar dan word je ook niet overladen met dezelfde SMS'jes. Als we dit voor jullie kunnen regelen, laat het dan even weten! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb dit ook, ik word helemaal gek! Please T-mobile doe hier iets aan. Ik krijg iedere keer dat mijn ontvangst weg valt en terug komt weer een bericht.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Luap26 en Simon,

Dat is inderdaad wel wat overdreven, ja! :S We weten dat er op het moment wat problemen zijn met deze berichten, waardoor deze veelvuldig worden verstuurd. Dit gebeurt dan inderdaad bijvoorbeeld wanneer er opnieuw verbinding wordt gemaakt. Er wordt al onderzocht wat precies de oorzaak is en hoe dit opgelost kan worden. Sorry voor de overlast!

Voor nu kan ik de berichten tijdelijk uitschakelen voor jullie? Je ontvangt dan voor nu helemaal geen welkomstboodschap meer, maar dan word je ook niet overladen met dezelfde SMS'jes. Als we dit voor jullie kunnen regelen, laat het dan even weten! 🙂
Ik zou graag willen dat jullie dit uit zetten. want het is mij wel duidelijk:D alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hey Luap26,

Duidelijk (en begrijpelijk)! 😉 Ik heb de SMS'jes voor je geblokkeerd, dus vanaf nu ontvang je geen meldingen meer van tarieven in het buitenland. Je kunt de tarieven wel op onze website vinden.

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, geef maar een gil!

Reageer