Beantwoord

sms dienst

• 31 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Hey me tel zegt steeds wanneer ik een betaald smsje wil sturen dat dat niet mogelijk is terwijl ik alles al heb nagekeken kan iemand helpen en er staat ook dat ik in duitsland ben

icon

Beste antwoord door Hajar 5 november 2019, 12:59

Hi @Vicenzo.grgic 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en alle derde partij diensten dus service nummers, sms diensten en mobiele betalingen. Nadat je betalingsregeling is voldaan wordt de blokkade weer verwijderd en kun je weer gebruik maken van sms-diensten. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Goeiemorgen @Vicenzo.grgic 

Als je zeker weet dat je in Nederland bent, maar in de grensstreek zit, dan wil het wel eens gebeuren dat je telefoon het sterkste netwerk kiest. Als die toevallig in Duitsland staat, dan ben je met Duitsland verbonden. Om dit tegen te gaan, kun je roaming uitzetten. Als je dat doet, zal je wel opnieuw roaming aan moeten zetten, als je weer de grens over gaat.

Nee werkt als nog niet 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Vicenzo.grgic 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en alle derde partij diensten dus service nummers, sms diensten en mobiele betalingen. Nadat je betalingsregeling is voldaan wordt de blokkade weer verwijderd en kun je weer gebruik maken van sms-diensten. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer