Beantwoord

sms'en buitenland op Kos niet mogelijk, hoe kan dit?

• 21 juni 2014
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Waarom kan ik op Kos niet bellen en sms'en naar Nederland met mijn prepaid? Moet ik misschien een blokkade opheffen?
icon

Beste antwoord door Tom 23 juni 2014, 12:19

@Grietje123

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je 06 op Kos! Er zijn op jouw nummer geen blokkades op internationaal verkeer actief. Heb je al eens handmatige naar Roaming providers gezocht? In Griekenland kun je je met een PrePaid aansluiting aanmelden bij de Roaming providers Cosmote en WIND. Kan je toestel deze providers vinden?

Ik zie dat mijn collega van de telefonische klantenservice je heeft geadviseerd om een kruistest uit te voeren. Heb je wanneer je de simkaart in het toestel van je man plaatst wel bereik? Ik ben erg benieuwd! Hou ons even op de hoogte. :)

Vergeet daarnaast niet om de landcode +31 voor het nummer te plaatsen! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Vaak staat er standaard een blokkade op bellen vanuit het buitenland, dit moet je dan ook eigenlijk VOOR vertrek controleren. als je haast heb kun je het beste contact opnemen met de klantenservice in het weekend kan het lang duren voor een moderator dit voor je op kan pakken.
Reputatie 5
@Grietje123

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je 06 op Kos! Er zijn op jouw nummer geen blokkades op internationaal verkeer actief. Heb je al eens handmatige naar Roaming providers gezocht? In Griekenland kun je je met een PrePaid aansluiting aanmelden bij de Roaming providers Cosmote en WIND. Kan je toestel deze providers vinden?

Ik zie dat mijn collega van de telefonische klantenservice je heeft geadviseerd om een kruistest uit te voeren. Heb je wanneer je de simkaart in het toestel van je man plaatst wel bereik? Ik ben erg benieuwd! Hou ons even op de hoogte. :)

Vergeet daarnaast niet om de landcode +31 voor het nummer te plaatsen! 🙂

Reageer