Beantwoord

sms'en en bellen buitenland

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi

Ik zit momenteel in het buitenland maar kan niet bellen of sms'en. En kan ook niets ontvangen. Aangezien ik hier nog een maand zit is dat niet zo fijn. Ik heb al geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren, maar dan geeft mijn telefoon de melding dat de simkaart verbinding niet toestaat. Wat zou dit kunnen zijn en nog belangrijker en dringender: hoe kan ik wel sms'en en bellen in het buitenland?
Een snel antwoord wordt gewaardeerd!
icon

Beste antwoord door Chris076 24 juli 2014, 13:29

Hallo Elinem2

Welkom op het Forum!

Vervelend dat je er in het buitenland achter komt dat je geen gebruik kunt maken van de diensten 😞 Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat er een blokkade is geactiveerd in het verleden. Ik heb deze weer voor je verwijderd zodat je gebruik kunt maken van de diensten in het buitenland. Wil je het toestel uit- en weer aanzetten en controleren of je verbinding kunt maken? De kosten voor het gebruik in het buitenland kun je terugvinden in de prijslijst die hoort bij jouw tariefplan
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
beste elinem2 , over welk land hebben we het?
Prepaid of abonnement?
Indien abonnement hoe lang heb je dit abonnement al?
Welk abonnement?

vervelend , hopelijk komen we er met meer info uit.

Groetjes,
Centaur
Reputatie 6
Hallo Elinem2

Welkom op het Forum!

Vervelend dat je er in het buitenland achter komt dat je geen gebruik kunt maken van de diensten 😞 Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat er een blokkade is geactiveerd in het verleden. Ik heb deze weer voor je verwijderd zodat je gebruik kunt maken van de diensten in het buitenland. Wil je het toestel uit- en weer aanzetten en controleren of je verbinding kunt maken? De kosten voor het gebruik in het buitenland kun je terugvinden in de prijslijst die hoort bij jouw tariefplan
Opgelost! Bedankt!
Reputatie 6
Hallo Elinem2 ,

Heel fijn om te lezen dat het is opgelost ! Graag gedaan natuurlijk en veel plezier in het buitenland ! 🙂

Reageer