Beantwoord

Sms'en naar het buitenland lukt niet

• 14 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

goeiemorgen,

ik heb eergisteren een abonnement bij jullie afgesloten, mar kan niet smsen naar het buitenland... Bellen lukt wel en sms ontvangen ook.
Hoe kan ik dit oplossen?
mobiel nummer: 06 **
ICC: ***
graag zo snel mogelijk een antwoord, kan u sturen naar **
icon

Beste antwoord door Thalina 14 oktober 2016, 17:02

Hoi Juliedeb,

Allereerst welkom bij T-Mobile en op het forum!

De reden is natuurlijk niet zo fijn, want je wilt natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van je nieuwe abonnement. Ik heb even jouw gegevens weggehaald, aangezien het een openbaar forum is en iedereen kan meelezen. Toch niet zo fijn als je straks allemaal mails of belletjes krijgt van onbekende 😉 Terug naar jouw vraag: ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er nog een blokkade opstond. Deze is nu verwijderd, klopt het dat alles weer werkt?

Laat je het als ik nog iets voor je kan betekenen? Alvast een fijn weekend toegewenst!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Juliedeb,

Allereerst welkom bij T-Mobile en op het forum!

De reden is natuurlijk niet zo fijn, want je wilt natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van je nieuwe abonnement. Ik heb even jouw gegevens weggehaald, aangezien het een openbaar forum is en iedereen kan meelezen. Toch niet zo fijn als je straks allemaal mails of belletjes krijgt van onbekende 😉 Terug naar jouw vraag: ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er nog een blokkade opstond. Deze is nu verwijderd, klopt het dat alles weer werkt?

Laat je het als ik nog iets voor je kan betekenen? Alvast een fijn weekend toegewenst!

Reageer