Beantwoord

Sms'en vanuit Oostenrijk lukt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo! Kan niet smsen vanuit Oostenrijk. Alles goed ingesteld (Iphone 6) tekst is groen maar hij verstuurd niet 😞 wat kan ik nog doen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 28 maart 2016, 12:37

Hoi Lady3, welkom op het forum.

Is je abonnement jonger dan 2 maanden? Dan staat de standaard blokkade voor gebruik in het buitenland er nog op.
Een T-Mobile medewerker kan de blokkade voor je verwijderen. Vanwege de paasdagen duurt het iets langer dan normaal voor T-Mobile de nieuwe topics oppakt.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Lady3, welkom op het forum.

Is je abonnement jonger dan 2 maanden? Dan staat de standaard blokkade voor gebruik in het buitenland er nog op.
Een T-Mobile medewerker kan de blokkade voor je verwijderen. Vanwege de paasdagen duurt het iets langer dan normaal voor T-Mobile de nieuwe topics oppakt.
Heel graag!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lady3,

Wat gaaf dat je in Oostenrijk bent! Voor wintersport? :)

Het is dan natuurlijk wel fijn als je kunt sms'en. Zoals Kaassausje al aangaf, liet mijn reactie even op zich wachten door de Paasdagen. Sorry! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en de blokkade verwijderd. Kun je je toestel even uit- en aanzetten, dan moet alles weer werken.

Nog veel plezier toegewenst! En als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
Gelukr bedankt!

Reageer