Beantwoord

Sms in Engeland

• 6 maart 2019
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Ik probeerde een sms te sturen naar een Engels nummer. Ik zit zelf ook in Engeland. Nadat ik op versturen heb geklikt krijg ik de melding dat het bericht niet verstuurd kan worden.
Ik weet dat het nummer klopt want die persoon heeft mij vandaag gebeld.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 maart 2019, 09:55

Hoi hoi,

Ik heb jouw gebruikersnaam veranderd hoor, geen zorgen!

Verder denk ik graag met je mee. Is het inmiddels al gelukt de SMS te verzenden of nog niet? Lukt het wel om sms'jes te sturen naar andere nummers? Zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten en opnieuw kunnen verbinden met Orange, Telefonica, Hutchison of Vodafone. Versturen sms'jes nu wel?

Ik ben benieuwd of het zo lukt! Laat het maar weten en dan kunnen we verder meekijken als dat nodig is. ☺
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik heb jouw gebruikersnaam veranderd hoor, geen zorgen!

Verder denk ik graag met je mee. Is het inmiddels al gelukt de SMS te verzenden of nog niet? Lukt het wel om sms'jes te sturen naar andere nummers? Zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten en opnieuw kunnen verbinden met Orange, Telefonica, Hutchison of Vodafone. Versturen sms'jes nu wel?

Ik ben benieuwd of het zo lukt! Laat het maar weten en dan kunnen we verder meekijken als dat nodig is. ☺
Dank voor de tip, ga het nu gelijk veranderen.

Ik heb inderdaad de +44 toegevoegd evenals de 7 omdat het een mobiel nummer is.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi,

Vanwege privacy overwegingen is het niet verstandig om je mobiele nummer als gebruikersnaam te registreren, een moderator zal dit voor je wijzigen.

Heb je het kengetal. (0044 / +44) van Engeland toegevoegd bij het nummer?

Reageer