Beantwoord

Sms in het buitenland

• 21 juli 2017
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Waarom kan ik niet sms-en vanuit Spanje?
icon

Beste antwoord door Muberra 21 juli 2017, 12:49

Hoi Lucy,

Welkom op ons forum!

Ik ga je meteen helpen, want in het systeem zie ik dat er een blokkade staat op jouw abonnement. Die heb ik voor je gedeactiveerd, dus het is direct opgelost! Wil je even jouw toestel opnieuw opstarten, dan kan je weer sms'en in Spanje en optimaal genieten van jouw abonnement.

Wil je mij even laten weten of het weer werkt? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Graag zsm een reactie terug?
Reputatie 4
Hoi Lucy,

Welkom op ons forum!

Ik ga je meteen helpen, want in het systeem zie ik dat er een blokkade staat op jouw abonnement. Die heb ik voor je gedeactiveerd, dus het is direct opgelost! Wil je even jouw toestel opnieuw opstarten, dan kan je weer sms'en in Spanje en optimaal genieten van jouw abonnement.

Wil je mij even laten weten of het weer werkt? 🙂
Ja, inderdaad het werkt nu wel, maar hoe komt daar dan ongevraagd een blokkade op? Ik heb die zelf niet ingesteld en ik zit al 'n hele week moeilijk te doen via de app en heb daardoor heel veel data moeten gebruiken!
En kun je gelijk even naar de voicemail instellingen kijken? Want ook hier krijg ik de melding: service is niet beschikbaar....
Mvg Lucy
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lucy,

Dit kan een blokkade zijn die via My T-Mobile is geactiveerd, een blokkade naar aanleiding van betalingsachterstand, nieuw contract en zo zijn er nog een heel aantal mogelijke oorzaken. Goed dat je in ieder geval nu aan de bel hebt getrokken en dat het opgelost is!

Je kunt vanuit het buitenland naar 1233 bellen om jouw voicemail af te luisteren, vervolgens voer je de gekozen pincode in en dan zou je gewoon jouw voicemail moeten kunnen beluisteren. Probeer het anders even met een andere telefoon door te bellen naar 06 - 2400 1233. Dan kun je kijken of het misschien aan het toestel ligt.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer