Beantwoord

Sms uit buitenland wordt niet ontvangen

• 2 mei 2016
  • 9 reacties
  • 322 Bekeken

Ik kan geen sms ontvangen uit het buitenland. Dat is nodig voor het onvangen van bijvoorbeeld verificatiecodes. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Amy 2 mei 2016, 14:36

Hey Gertjanansing,

Wat onhandig dat dit niet lukt! Er zijn bij jou momenteel geen blokkades actief die deze berichten tegen zouden houden.

Gaat het alleen om verificatiecodes of kun je helemaal geen sms-berichten ontvangen? Lukt het wel om zelf sms-berichten te versturen en is je netwerk stabiel?

Ik ben benieuwd naar je reactie! Met wat meer informatie kunnen we je gerichter verder helpen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Gertjanansing,

Wat onhandig dat dit niet lukt! Er zijn bij jou momenteel geen blokkades actief die deze berichten tegen zouden houden.

Gaat het alleen om verificatiecodes of kun je helemaal geen sms-berichten ontvangen? Lukt het wel om zelf sms-berichten te versturen en is je netwerk stabiel?

Ik ben benieuwd naar je reactie! Met wat meer informatie kunnen we je gerichter verder helpen.
Ik krijg regelmatig SMS berichten uit buitenland, maar niet van deze bank. Hun helpdesk zei dat het te maken zou kunnen hebben met een blockade tegen verkorte text berichten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gertjanansing,

Je ontvangt dus wel sms'jes vanuit het buitenland alleen niet van een bank. Ontvang je wel verificatiecodes van een Nederlandse bank? Ik heb nogmaals in het systeem gekeken en bij ons is er geen blokkade actief. Je zou gewoon sms'jes moeten kunnen ontvangen. Heb jij al contact opgenomen met de bank en gevraagd of zij een blokkade hebben ingesteld waardoor jij geen sms'jes ontvangt?

Ik hoor graag van je.
is dit al opgelost. Kamp met dezelfde probleeem :(((((((
Reputatie 7
Badge +18
is dit al opgelost. Kamp met dezelfde probleeem :(((((((

Van welke bank ontvang je niks?
Attijariwafa bank. Het grap is ik krijg van gewone mensen in marokko ook geen berichten
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb net als test even ingelogd op PayPal, die sms komt ook uit het buitenland en daar waren ooit problemen mee, nu kwam de sms meteen binnen.
Is het niet land afhankelijk?
In ieder geval er is een ticket opengesteld door tmobile
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tarik,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

Reageer