Vraag

SMS van speciale nummer uit buitenland

• 29 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 471 Bekeken

Om bij een verzekeringsmaatschappij in Duitsland in te kunnen loggen, moet ik verifiëren per telefoon, maar mijn telefoon ontvangt de sms berichten met codes niet. Volgens die maatschappij zouden speciale nummers geblokkeerd kunnen staan, in my t-mobile staat alles echter gewoon toegestaan onder blokkades. Zij sturen de berichten via een speciaal nummer.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Petravw,

Ik heb even gecheckt of er mogelijke blokkades actief zijn, maar dat is niet het geval. In theorie moet je dan ook gewoon sms-berichten kunnen ontvangen. Om welk nummer gaat het? Kun je verder wel gewoon sms-berichten ontvangen?
Hallo Mitch, het komt van een nummer die automatisch codes genereert en doorstuurt.Welk nummer dat is weet ik niet, zij hebben aan hun kant wel gecheckt of alles goed is en ik kan gewoon sms-en ontvangen, heb ik ook echt even geprobeerd, ook mijn inbox leeggemaakt voor het geval die vol was, maar het lukt niet. Dit is wat zij zeggen:
Unsere Überprüfung hat ergeben, dass Ihre Mobilfunknummer korrekt hinterlegt ist.
Wir können auch keinen Fehler beim Versand der SMS feststellen. Bitte fragen Sie bei Ihrem Provider (Telefonanbieter) nach, ob dort eventuell eine Sperre für den Empfang von Nachrichten mit einer Sonderrufnummer hinterlegt ist. Lassen Sie diese Sperre ggf. bitte entfernen, da wir unsere SMS mit einer solchen Sonderrufnummer versenden.
Wir bedanken uns für Ihr Verständnis.
Nou, ik denk ik probeer het nog maar eens en de eerste keer niet,maar de tweede keer komt hij wel binnen. Ik had nu mijn berichten app openstaan, misschien dat dat het was. Opgelost dus.
Reputatie 2
Badge +1
Hi @Petravw,

Gelukkig, fijn dat het is gelukt en je de berichten nu wel weer ontvangt. Mocht je in de toekomst nog een keer meemaken dat je geen berichten ontvangt laat je het dan even weten? Dan helpen we je!

Reageer