Beantwoord

Snelheden buitenland is gedaald

• 6 februari 2017
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Vorige week over gegaan op GO unlimited EU omdat ik aankomende tijd veel in België zit. Vorige week ging het super en was er nix aan de hand maar nu heb ik een verbindingssnelheid van gemiddeld 30 kb/s op 4g via orange België. Hoe kan het dat er in een week zoveel verschil is? Zit er niet nog een extra datalimiet voor snel internet in het buitenland?
Grz Jurgen
icon

Beste antwoord door Skyrider 6 februari 2017, 15:54

Goedemiddag Jurgen.

Wel vreemd dat je ineens lagere internetsnelheid hebt. Ik neem aan dat je gewoon op dezelfde plek bent waar je eerst supersnel internet had? En nee, er zit geen datalimiet aan snelheden.

Ik zie dat België naast Orange ook gebruikt maakt van Proximus en Telnet providers. Wat gebeurd er als je handmatig van provider wisselt?

Voor android: Open de app Instellingen op uw apparaat, Tik bij 'Draadloos en netwerken' op Meer en vervolgens Mobiele netwerken Dan kun je via Netwerkproviders een handmatig provider instellen.

Voor iPhone: "Mobiel Netwerk" in instellingen.

Met vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Jurgen.

Wel vreemd dat je ineens lagere internetsnelheid hebt. Ik neem aan dat je gewoon op dezelfde plek bent waar je eerst supersnel internet had? En nee, er zit geen datalimiet aan snelheden.

Ik zie dat België naast Orange ook gebruikt maakt van Proximus en Telnet providers. Wat gebeurd er als je handmatig van provider wisselt?

Voor android: Open de app Instellingen op uw apparaat, Tik bij 'Draadloos en netwerken' op Meer en vervolgens Mobiele netwerken Dan kun je via Netwerkproviders een handmatig provider instellen.

Voor iPhone: "Mobiel Netwerk" in instellingen.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer