Vraag

Snelheid internet Europa bij geen Nederland bundel

• 14 januari 2016
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb internet Europa. 500 mb en daarna 64kb. Nu heb ik deze maand mijn Nederland bundel uitgezet. En mijn Europa intermet is traag. Zijn deze twee bundels aan elkaar gekoppeld. Dus nederland is nu 64 kb en Europa nu dus ook? Er staat dat na de 500mb de snelheid omlaag gaat, verder lees ik niets dat dit zou bevestigen.

Gr. Chris

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Chris,

Ik snap dat je hier een vraag over stelt! Wat je zegt klopt namelijk. De buitenlandbundel kan momenteel inderdaad niet op de hoge snelheid wanneer er geen Nederland-bundel geactiveerd is. Dit is een bekend probleem en er wordt aan gewerkt.

Ik zag dat je regelmatig in het buitenland bent. Wanneer is het weer zo ver? Dan zorgen we er uiteraard voor dat je hoge snelheid hebt door kosteloos een Nederland-bundel voor je te activeren. 🙂

Sorry voor het ongemak Chris, we zien je reactie tegemoet!
Hallo,

Bedankt voor de reactie. Het staat nergens vermeld dat beide aan elkaar gekoppeld zijn. Ik heb mijn
nederlandse databundel uitgezet omdat ik alleen in het weekend thuis ben en daar dus gebruik maak van Wifi. Die nederlandse bundel is in mijn geval dus eigenlijk overbodig en dan ook weer zonde van het geld. Ik ben iedere week in het buitenland, maandag dus ook weer (vrachtwagenchauffeur).

Ik vind het zeer vriendelijk dat je een nederlandbundel voor me wil activeren, graag, maar daar is mijn probleem dus niet op langere tijd mee opgelost. Ik moet dus: én een nederlandbundel betalen (die ik niet gebruik) én betalen voor Europa! Of geen Nederlandbundel maar wel elke maand 15 euro neerleggen voor een zéér trage verbinding.

Hopelijk komt hier snel verandering in want ik voel me zo dubbel gena.........!

Groetjes Chris
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Chris,

Het staat inderdaad ook nergens vermeld. Het is namelijk niet de bedoeling dat je met een lage snelheid kan internetten in het buitenland als je geen NL internet bundel hebt. Onze collega's werken er daarom aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Ik heb je een privébericht gestuurd voor meer informatie.

Reageer