Beantwoord

Stel Samen Zakelijk EU

• 22 februari 2017
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

ik kom er ook niet helemaal uit.
waar staat stel samen zakelijk eu nu voor?
als ik ga skiën heb ik dan wel internet op de pistes? en kan ik wel vrij bellen zonder kosten voor het buitenland?
of moet ik toch nog travel en surf hiervoor nemen?
groet nancy
icon

Beste antwoord door Hajar 22 februari 2017, 16:47

Hi Nancy,

Aah ga je lekker op skie vakantie? Leuk hoor! :8

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een belbundel van 90 minuten hebt. Je kan met deze bundel tot 90 minuten in en naar Zone 1 bellen. Op deze pagina zie je welke landen tot Zone 1 behoren. Zodra je bundel op is betaal je het tarief per minuut dat op deze tarievenlijst staat. Als je gebruik wilt maken van internet dan kun je een Travel & Surf pas aanschaffen.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Ik wens je een hele fijne skievakantie! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nancy,

Bij jouw prijsplan horen de volgende landen bij Zone 1; België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

Bij een Go abonnement valt Zwitserland alleen onder Zone 1 en vallen de bovenstaande EU-landen onder Zone-EU. Dus in jouw geval valt Duitsland ook onder Zone 1. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂
Hallo hajar.
Dank je wel voor je reactie.
Ik lees dat Zwitserland zone 1 is.
Betekend dat dat alleen Zwitserland in zone 1 zit? Geen Duitsland of Oostenrijk of België? Dat is ook vreemd. Waarom maar 1 land? Wij gaan naar Duitsland. Betekend dat dat ik daar dus meer betaal?
Hartelijk groet Nancy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nancy,

Aah ga je lekker op skie vakantie? Leuk hoor! :8

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een belbundel van 90 minuten hebt. Je kan met deze bundel tot 90 minuten in en naar Zone 1 bellen. Op deze pagina zie je welke landen tot Zone 1 behoren. Zodra je bundel op is betaal je het tarief per minuut dat op deze tarievenlijst staat. Als je gebruik wilt maken van internet dan kun je een Travel & Surf pas aanschaffen.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Ik wens je een hele fijne skievakantie! 🙂

Reageer