Beantwoord

Surfpas buitenland

Goedendag, ik heb van mijn extra t mobilepunten 2 surfpassen aangekocht van elk 500mb
Ik zit nu in t buitenland en heb er 1 verzilverd. Dat is gelukt maar ik kan die 500mb nergens terug vinden
Wat moet ik doen?

Mvrgr

B
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2017, 15:35

Hey B,

Lekker hoor, ben je op vakantie? :)

Ik heb even gekeken, maar zie geen activatie van een Travel & Surf-pas terug in ons systeem. Daarnaast zie ik dat je nu ook nog 43 MB over hebt van jouw bundel, dus op dit moment heb je dus nog MB's om te gebruiken. Zodra deze MB's verbruikt zijn, krijg je een melding en dan kun je via deze website jouw pas activeren. Je ziet het verbruik dan ook terug in jouw My T-Mobile omgeving.

Laat je weten of het gelukt is? In ieder geval nog een hele fijne reis!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey B,

Lekker hoor, ben je op vakantie? :)

Ik heb even gekeken, maar zie geen activatie van een Travel & Surf-pas terug in ons systeem. Daarnaast zie ik dat je nu ook nog 43 MB over hebt van jouw bundel, dus op dit moment heb je dus nog MB's om te gebruiken. Zodra deze MB's verbruikt zijn, krijg je een melding en dan kun je via deze website jouw pas activeren. Je ziet het verbruik dan ook terug in jouw My T-Mobile omgeving.

Laat je weten of het gelukt is? In ieder geval nog een hele fijne reis!
Hi,

Bedankt voor he antwoord
Maar ik heb n foto gemaakt vd melding dat 1 vd surfpassen verzilverd is. Dus hoe kan dat dan dat die niet in jullie systeem is geregistreerd en grote kans nu dat ik er niets meer aan heb nu ik die al verzilverd heb. Zonde van mijn extra t mobile punten. Dus nu moet eerst die 45 mb die nog over is opgemaakt worden en dan kan ik pas n pas verzilveren?
Dat kon ik nergens vinden op de site.
Maar ben ik de waarse vd ene verzilverde pas nu kwijt?

B
Moet dus zijn:
Je antwoord
En waarde
Laatig n lang bericht tikken op mobieltje
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bslings,

Foutjes kunnen gebeuren, vooral op een telefoon! ;)

Het is inderdaad erg opmerkelijk dat je de voucher wel hebt kunnen verzilveren, maar dat dit niet terug te zien is in het systeem en in jouw My T-Mobile. Zou je die foto als een screenshot toe kunnen voegen?

Als jouw 43 MB's op zijn, zou je dan de code nog eens kunnen proberen te verzilveren? Als dit niet werkt, gebruik dan de andere code en dan zorgen wij dat je gecompenseerd wordt voor code #1. Als je nog een pas nodig hebt activeren wij die gewoon voor je!

We zien jouw reactie graag tegemoet! 🙂
Mijn voucher voor internet in het buitenland is niet geaccepteerd. Hoe kan dit? En hoe lossen we dit op?
bij deze t screenshot dat t verzilveren wel is gelukt

mvrgr

B
ik ben inmiddels weer terug in Nederland dus ik heb 0,0 aan deze surfpas gehad. Graag zou ik willen weten of ik deze nog kan verzilveren of de waarde hiervan weer in extra punten terug krijg?
mvrgr
B
Hoi bslings.

Ik heb de code in je screenshot onleesbaar gemaakt en de afbeelding opnieuw in je post geüpload, deze dingen kun je beter niet online zetten. (Gewoon voor het geval dat.) Ik zet de afbeelding met de code voor je door naar een T-Mobile Moderator. Je krijgt van de Moderator nog antwoord op je vragen. 🙂 (Als medeklant kan ik daar helaas niet verder bij helpen.)
fijn dank je wel
er werd mij gevraagd omeen screenshot te uploaden en dat deed ik omdat ik er van uitging dat ik een nieuwe code kreeg/nieuwe surfpas.
Mag ik toch even een opmerking maken. Heel fijn dan Kaassausje dit voor mij deed. Maar waarom gaf klantenservice mij dan de opdracht de screenshot te uploaden?. Ik ben niet erg tevreden tot nu toe over de gang van zaken en ik weet nog steeds niet of de surfpas zijn waarde heeft. (Mocht iemand hem ook al verzilverd hebben). Graag ontvang ik een nieuwe pas of de waarde in punten terug.
Graag ontvang ik ook een duidelijk antwoord.
Mijn voucher voor internet in het buitenland is niet geaccepteerd. Hoe kan dit? En hoe lossen we dit op?
Kan het zijn dat je nog een Nederlandse bundel hebt? Dan schijn je die eerst OP te moeten maken. Je kunt nooit een Travel en Surf pas kopen, als je nog MB's in je bundel hebt zitten. Zoek maar eens op dit forum.
Reputatie 7
Badge +20
@Marion

Zo te zien ben jij via de Chat eergisteren geholpen door mijn collega Zehra. De pas is voor jou geactiveerd, dus je zou nu moeten kunnen surfen! :)

@Bslings

Ik had inderdaad om een screenshot gevraagd, zodat we duidelijk hadden dat deze pas inderdaad als verzilverd werd aangetoond. De code zelf hadden wij niet direct nodig, maar dankzij Kaassausje heb ik deze alsnog mogen ontvangen. 🙂

In ons systeem zie ik echter dat je vanochtend al contact hebt gehad met mijn collega en dat zij de punten voor je heeft teruggeboekt. Dat is dus al opgelost! Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer