Beantwoord

T-Mobile Extra Travel & surf pas activeren lukt niet

• 6 juli 2017
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Beste T-mobile,

Via T-mobile extra had ik een voucher besteld voor een M travel en surf pas.
Deze heb ik voor mijn vakantie verzilverd maar ik kon hem in het buitenland niet activeren.
Daarom maar een extra pas aangeschaft, maar jammer van de extra kosten.

Groeten Frank
icon

Beste antwoord door Thalina 7 juli 2017, 11:26

Hoi Frank,

Dat is natuurlijk niet handig! Ik zie inderdaad dat je op 02/06 een Travel & Surf pas hebt aangeschaft en daarvoor op 24/03 een Travel & Surf M-pas via T-Mobile Extra. Ik heb daarom de Travel & Surf pas van 02/06 voor je vergoed. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur. Zoals Matti100 al zei, kun je in de EU voortaan beter een MB-aanvuller activeren. Dat is ook een stuk voordeliger 🙂 Je kunt deze MB-aanvuller activeren via My T-Mobile > Verbruikstatus.

Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Voor nu een fijn weekend toegewenst!
Bekijk origineel

4 reacties

De Travel en surf pas werkt niet meer in de EU.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frank,

Dat is natuurlijk niet handig! Ik zie inderdaad dat je op 02/06 een Travel & Surf pas hebt aangeschaft en daarvoor op 24/03 een Travel & Surf M-pas via T-Mobile Extra. Ik heb daarom de Travel & Surf pas van 02/06 voor je vergoed. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur. Zoals Matti100 al zei, kun je in de EU voortaan beter een MB-aanvuller activeren. Dat is ook een stuk voordeliger 🙂 Je kunt deze MB-aanvuller activeren via My T-Mobile > Verbruikstatus.

Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Voor nu een fijn weekend toegewenst!
Bedankt voor de service en snelle reactie.

Groeten Frank
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frank,

Fijn om te lezen dat je er blij mee bent. Geen dank, ik help je graag! 🙂 Fijn weekend alvast en als ik nog eens ergens bij kan helpen, dan weet je het forum te vinden!

Reageer