Beantwoord

T-Mobile USA

• 18 september 2017
  • 9 reacties
  • 262 Bekeken

Nu een week in USA, geland in Salt Lake city, meteen het juiste netwerk, kunnen bellen en internetten.
Vanaf het moment dat er geen service was, van geen enkele provider gaat het mis.
Daar waar ook T-mobile dekking zou moeten hebben lukt het niet om t-mobile netwerk te connecten.
Welke instelling ik ook probeer het lukt niet.
Niet automatisch, niet handmatig instellen.
Dataroaming staat aan. Telefoon al vaak opnieuw opgestart.
Ik heb speciaal voor deze reis mijn abbo aangepast, betaal extra maar heb er dus niks aan.
Juist omdat ik bereikbaar moet zijn op mijn eigen nummer en data nodig heb is abbo aangepast.
Heb een aantal keer al moeten bellen en heb nu dus extra kosten!
😞 😞 Waardeloos.
Hoe wordt dit opgelost T-mobile, heb nog 2 weken te gaan, heb een zakelijk abonnement en heb dit nodig!!!
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2017, 09:49

Hi Ronald,

Wat jammer dat je een slechte dekking ervaart in de VS. Ik zie dat je momenteel niet bent ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Zou je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres in een privébericht kunnen sturen? Dan controleer ik even of alles goed staat in ons systeem.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Wat jammer dat je een slechte dekking ervaart in de VS. Ik zie dat je momenteel niet bent ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Zou je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres in een privébericht kunnen sturen? Dan controleer ik even of alles goed staat in ons systeem.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Beste Hajar,
Ik krijg geen antwoord meer van je op mijn privé berichten?
Sinds gisteren, maandag, in Cheyenne en verbonden met T-mobile netwerk, toch instellingen geweest bij T-mobile, je schreef in privé bericht dat je deze zou nakijken.
Je gaf aan dat ik geen mb’s zou hebben, op mijn reactie dat ik deze wel heb reageer je niet!!
In de bijgevoegde afbeelding kan je zien dat ik wel mb’s heb.
Ook zie je de extra kosten die ik heb gemaakt, deze zijn gemaakt in een gebied waar dekking zou moeten zijn en ik geen verbinding kon maken met het netwerk van T-mobile.
Als eerder aangegeven verwacht ik compensatie voor de gemaakte extra kosten en deels voor het duurdere abonnement wat ik heb afgesloten en niet heb kunnen gebruiken.
Helaas ook hierop geen reactie van je.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ronald,

Ik werk tot een bepaalde tijd dus de berichten die daarna komen zie ik veel later.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nu wel goed MB's hebt. Het overzicht dat ik gister te zien kreeg gaf aan dat je geen MB's had. Ook ben je verbonden met een Amerikaans netwerk en zie ik verder geen blokkades. In ons systeem staat alles dus correct. Je gaf aan dat je verbonden bent met AT&T, zou je eens handmatig het netwerk T-Mobile kunnen kiezen? Wat gebeurt er dan? Kan je geen enkele dataverbinding maken? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Laten we eerst de oorzaak achterhalen, mochten we er niet uitkomen of kan het probleem niet worden opgelost dan kunnen we inderdaad kijken naar een compensatie. Ik begrijp dat je gewoon wilt kunnen internetten als je ervoor betaalt. Ik hoor graag van je want ik wil samen naar een oplossing kijken.
Zoals ik schreef ben ik nu in Cheyenne en verbonden met T-mobile.
Voor nu is het dus goed, het lag niet aan toestel of simkaart.
Toen ik geen verbinding kon maken met T-mobile netwerk en verbonden was met AT&T netwerk kon ik ook handmatig niet met T-Mobile verbinding maken, Ook dat heb ik eerder al aangegeven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Goed om te lezen dat het nu goed werkt! Het zou goed kunnen dat het aan de provider en dekking ligt. Amerika is natuurlijk enorm groot en op sommige plekken enorm wijds, waardoor er geen goed signaal overal zal zijn. Als je op rondreis bent in Amerika, dan zul je hier nog wel vaker tegenaan lopen. In dat soort gevallen kun je in ieder geval proberen van provider te switchen, mits er een andere provider beschikbaar is. Anders hebben veel horecagelegenheden in Amerika ook gratis WiFi, zodat je in ieder geval van tijd tot tijd internet hebt!

Laat je weten of je nog vragen hebt voor ons?
Hoi David,
Dank voor je reactie,
Wat fijn dat je goed ingelezen bent. ;-)
Ook daar waar er dekking zou moeten zijn volgens de website van T-mobiel kon er geen connectie gemaakt worden. Ook als T-mobile in de lijst stond bij andere providers kon er handmatig geen verbinding gemaakt worden.
Vooraf wist ik dat er in Amerika niet overal dekking zou zijn, dat heb ik goed nagekeken. Ik heb mijn zakelijk abonnement niet aangepast om in horeca gelegenheden gratis, vaak slechte, WiFi te gebruiken tijdens mijn, zoals jij dat noemt, rondreis.
Wanneer het alleen een vakantie tripje zou zijn zou dat wel volstaan!
Beste Hajar,
Ik zou het erg op prijs stellen als je op berichten reageert.
Het is nu bijna 2 weken geleden dat ik je een bericht heb gestuurd, vorige week gevraagd om te reageren, tot op heden geen reactie. ik zie dat je op t forum wel reactie achterlaat bij andere gebruikers. Je bent dus wel aanwezig geweest de afgelopen tijd.
Erg zakelijk komt het bij mij niet meer over.

Met vriendelijke groet,
Ronald somers
Reputatie 7
Badge +20
We helpen je natuurlijk graag verder op het forum, maar het is niet de bedoeling dat je een moderator een vraagt stelt via privébericht tenzij de moderator er expliciet om vraagt. Dat staat ook in onze huisregels. Je laatste vraag gaat ergens anders over en dus kon jij je vraag ook in dit topic stellen of een nieuw topic starten zodat een moderator het kan oppakken. Ik heb voor deze keer je privébericht wel afgehandeld.
Ik ben op de hoogte van de huisregels!
Eerder vroeg je mij gegevens over mijn abbo te zenden via privé bericht en daar hebben we er ook gesproken vandaar dat ik via privé bericht er op door ging....
Ik heb je privé bericht inmiddels ook beantwoord.

Reageer