Vanaf het moment dat er geen service was, van geen enkele provider gaat het mis.
Daar waar ook T-mobile dekking zou moeten hebben lukt het niet om t-mobile netwerk te connecten.
Welke instelling ik ook probeer het lukt niet.
Niet automatisch, niet handmatig instellen.
Dataroaming staat aan. Telefoon al vaak opnieuw opgestart.
Ik heb speciaal voor deze reis mijn abbo aangepast, betaal extra maar heb er dus niks aan.
Juist omdat ik bereikbaar moet zijn op mijn eigen nummer en data nodig heb is abbo aangepast.
Heb een aantal keer al moeten bellen en heb nu dus extra kosten!
😞 😞 Waardeloos.
Hoe wordt dit opgelost T-mobile, heb nog 2 weken te gaan, heb een zakelijk abonnement en heb dit nodig!!!
Beste antwoord door Hajar
Wat jammer dat je een slechte dekking ervaart in de VS. Ik zie dat je momenteel niet bent ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Zou je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres in een privébericht kunnen sturen? Dan controleer ik even of alles goed staat in ons systeem.
Ik zie je bericht graag tegemoet!