Beantwoord

T&S Internet bundel in VS werkt niet

• 13 mei 2019
  • 4 reacties
  • 518 Bekeken

Ik ben 10 dagen in New York en heb van te voren uitgezocht hoe ik het beste mijn internet kon regelen. Ik las dat dat eenvoudig via Travel&Surf te doen was dus heb ik bij aankomst (inderdaad eenvoudig) de grootste bundel genomen die er was.
Nu zit ik in New York met vooroorlogse internet snelheid. Plaatjes doen er 5 minuten over om te laden, video is geen optie en dit typ ik alsnog in een cafe met wifi. Zeker aangezien Tmobile ook in Amerika opereerd en New York niet bepaald de middle of nowhere is, had ik beter verwacht. Wat kan ik doen om mijn internet alsog bruikbaar te maken?
Min 3G is toch niet te veel gevraagd in de big Apple?!?
icon

Beste antwoord door CrisTien 13 mei 2019, 22:20

Goedenavond @llnoordermeer Lastig, probeer eens of het helpt om een andere provider te selecteren.

Je kunt in steeds meer landen gebruik maken van 4G. In landen waar we nog geen afspraken hebben gemaakt over 4G, maak je automatisch gebruik van het lokale 2G- of 3G-netwerk. De maximale down- en uploadsnelheid is afhankelijk van het lokale netwerk.

Goed om te weten: ook al heeft een buitenlands netwerk 4G, dan is de snelheid niet automatisch gelijk als in Nederland
Bekijk de (4G-)dekking per land

succes en een fijne tijd in New-York
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @llnoordermeer Lastig, probeer eens of het helpt om een andere provider te selecteren.

Je kunt in steeds meer landen gebruik maken van 4G. In landen waar we nog geen afspraken hebben gemaakt over 4G, maak je automatisch gebruik van het lokale 2G- of 3G-netwerk. De maximale down- en uploadsnelheid is afhankelijk van het lokale netwerk.

Goed om te weten: ook al heeft een buitenlands netwerk 4G, dan is de snelheid niet automatisch gelijk als in Nederland
Bekijk de (4G-)dekking per land

succes en een fijne tijd in New-York
Ah AT&T geeft me 3G. Dank voor de tip!!

Heeft iemand ook ervaring met andere methodes voor internet in de VS?
Zoals de tmobile simkaart voor de US of het abonnement dat ook dekking in de US geeft?
Ik ga deze trip vaker maken dus ben benieuwd naar de meest praktische oplossing.
Even voor de zekerheid. Mijn travel en surf bundel werkt ook via AT&T toch? Dat ik niet ineens alsnog extra roaming kosten krijg....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ilnoordermeer,

Super dat je wat hebt gehad aan de tip van Cristien! Je hoeft je geen zorgen te maken om extra kosten. Je kan met je Travel & Surf pas verbinden maken met het netwerk waarmee je het beste bereik hebt in de VS. Wanneer je MB's op zijn kun je een nieuwe activeren! Ik zie dat je een Go Next abonnement hebt als je vaker naar de VS gaat dan kun je er ook voor kiezen om een Go Unlimited + USA te nemen. Je kan dan iedere maand 14 GB gebruiken in de EU en op het T-Mobile netwerk in de USA. Lees er meer over op deze pagina.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik wens je nog een hele fijne tijd in de VS!

Reageer