Beantwoord

Tablet instellen voor roaming Go Unlimited

• 15 februari 2017
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Goedemorgen,ik ben de Duitse grens overgegaan en krijg geen beschikbare netwerken op Mn huawei router met Mn tablet unlimeted abonnement
Moet de Apn nu aangepast worden?
icon

Beste antwoord door David 15 februari 2017, 14:02

Hey Goffe,

Zo te zien is het al opgelost met de hulp van mijn collega's! Er stond een blokkade op het gebruik in het buitenland en daar ging het dus mis! 😉 Zij hebben de blokkades voor je opgeheven (in 2 keer) en als het goed is zou je nu weer kunnen internetten. Start anders de router even een keer opnieuw op, dan zou het moeten werken!

Aangezien we ook al een algemeen topic over dit probleem hebben, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen hierover verwijs ik je dan ook door naar ons algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Goedemorgen Goffe,

Het is goed mogelijk dat deze aangepast moeten worden.
Alles over de APN instellingen is te vinden op de T-Mobile pagina APN-instellingen aanpassen.

Er is ook een PDF bestand die het verder uitlegt!

Let op: Na het aanpassen van de APN-instellingen kan het 2-3 minuten duren voor je apparaat weer internetverbinding maakt.

Mocht het niet lukken dan horen we het graag hier van je.
Veel succes!
Met de Apn instelling aangepast nog steeds geen netwerk met de E 5186.deze zou toch automatisch moeten overspringen.
Data roaming staat aan en bij alle netwerken staat Forbidden
Reputatie 7
Badge +20
Hey Goffe,

Zo te zien is het al opgelost met de hulp van mijn collega's! Er stond een blokkade op het gebruik in het buitenland en daar ging het dus mis! 😉 Zij hebben de blokkades voor je opgeheven (in 2 keer) en als het goed is zou je nu weer kunnen internetten. Start anders de router even een keer opnieuw op, dan zou het moeten werken!

Aangezien we ook al een algemeen topic over dit probleem hebben, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen hierover verwijs ik je dan ook door naar ons algemene topic.