Beantwoord

Tarief SMS buitenland

• 9 februari 2017
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Beste,

Kan de sms over tarieven in het buitenland worden uitgeschakeld bij mij?
Werk namelijk regelmatig in het buitenland, en krijg constand, zo'n 5 keer in een uur..
Alvast vriendelijk bedankt.

Gido.
icon

Beste antwoord door Tom 10 februari 2017, 11:38

Hey Gido,

Uiteraard kan ik dit voor je regelen, bij dezen direct in orde gemaakt! Het kan tot 48 uur duren voordat je de SMS'en niet meer ontvangt. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenacht gidoholster.

Dat is mogelijk, maar kan zo te zien alleen gedaan worden door T-Mobile zelf.

Uitzetten welkomst-sms buitenland

Met de gratis sms die je van ons ontvangt als je in een ander land bent, informeren wij je over de tarieven voor het gebruik van jouw mobiele telefoon in dat land.

Als je het vervelend vindt om deze sms te ontvangen, kun je deze door onze medewerkers laten uitzetten. Neem hiervoor contact met ons op.

Je kunt de prijs dan altijd zelf nog opvragen door een sms PRIJS LAND naar 5545 te sturen. Bijvoorbeeld PRIJS SPANJE naar 5545. Je krijgt dan een overzicht van de tarieven voor bellen, sms'en en internetten op jouw vakantiebestemming, voor jouw abonnement.

Ik ga er van uit dat een Moderator (T-Mobile personeel) dit ook voor je kan doen, maar dan moet je wel even wachten 🙂, ze zullen meestal binnen 24/48 uur reageren.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 5
Hey Gido,

Uiteraard kan ik dit voor je regelen, bij dezen direct in orde gemaakt! Het kan tot 48 uur duren voordat je de SMS'en niet meer ontvangt. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!